Jak sbalit ženu
Základním problémem, který se týká veškerých aktivit spojených s problémem, jak sbalit holku, je tento: je potřeba být tam, kde ženy jsou. Existuje několik mýtů o tom, že ženy bývají příliš často doma, sdružují se zásadně do skupinek. Další se týká toho, že nemají zájem o žádné fyzické aktivity a vyžadují zásadně dlouhé procházky a k čemukoliv se odhodlávají až po velmi, velmi dlouhé době. Právě tyto mýty bychom se přátelé měli snažit nikoliv tvořit, ale odbourávat – ničit a metodicky proti nim postupovat. V tomto článku se zaměříme na největší mýty, které panují v mužské populaci.
Mýtus 1 – ženy najdeš v hospodě
Představa propagovaná zejména v reklamách na pivo a další alkohol. Fakta ale hovoří jasně – drtivá většina žen nechodí do barů nechat se sbalit, ale jde s partou kamarádek nebo přátel, aby se spolu bavili a nebo někam zašli, dost často jsou zadané. Takže pozor – pokud spolu nejdou 2 kamarádky (obvyklá sestava používaná v rámci archetypu – „jde se na chlapy“), moc tam šance není.
Mýtus 2 – nedostupnost je základ
Nedostupnost je vhodnou taktikou až v pozdějších fázích vývoje vztahu, kdy už je jasné, že daná žena či dívka zájem má. V opačném případě je to naopak technika prudce kontraproduktivní! Taktika nedostupnosti je efektivní vždy teprve tehdy, když byla před ní použita taktika push – tj. tlaku. Dá se tu tedy využít klasická metodika push and pull.
Mýtus 3 – zvát, zvát, zvát
Pravidlo zvaní platí jen pouze a výhradně na 1. rande. Při seznamování nebo při následujících schůzkách to vůbec není žádný společenský úzus. Takže další věc, které byste se měli držet, je – nikdy nezvěte dívku pokud tím nesledujete nějaký určitý záměr, na drink ani pokrm.
Mýtus 4 – jediná a pravá
Nedržte se jedné jediné dívky po celou dobu snažení. Naopak, úsilí diverzifikujte, „rozdělejte“ si jich několik a podle toho, kde to vyjde se pak rozhodněte. Když předopkládáme průměrnou úspěšnost 10-20% je ideální buď po sobě nebo zároveň projít alespon 5 kousků.
Další tipy a triky o balení holek najdete na webu: jaksbalitholku.info