Dejte o sobě úspěšně vědět aneb tvorba www stránek

Dnešní doba je jakoby synonymem elektronických nových médií, jehož představitelem je především internet. Proto se jen málokdo obejde bez webových stránek, zvláště je-li podnikatelem. Na druhou stranu, kdo se alespoň jednou nesetkal například s nakupováním po internetu. Ovšem k úspěšnému zviditelnění, je potřeba i kvalitní tvorba www.

Co znamená www

WWW je zkratka z anglického Worl Wide Web nebo-li celosvětová síť. Což potvrzuje již dříve zmíněné. WWW je již neodmyslitelným symbolem internetu, podobně jako je zavináč symbolem e-mailu. Zkratku www dnes vnímáme především v souvislosti s webovými stránkami, jelikož předchází v názvu většinu z nich. Ovšem samotná tvorba www není jednoduchou záležitostí pokud se chcete stát opravdu úspěšnými.

Tvorba www hezky od začátku

Tvorba www zahrnuje jak e-shopy, inzertní servery, osobní stránky tak firemní stránky. Každý takový web musí mít přitažlivý design. A to je to čím se tvorba www zabývá zprvu. Design by se měl samozřejmě odvíjet od tématu stránky (musí být jasný účel, funkce a cíl webu), ale vždy by měl zaujmout, upoutat, být něčím originální. Protože jak je dobře známo, lidé se rádi dívají a když je webová stránka upoutá hned na začátku je to plus. Samozřejmě design není jen o kráse. Úspěšná tvorba www závisí také na tom, jak dobře popřípadě špatně se uživatel bude na stránkách orientovat. Pokud uživatel nebude moci něco najít, věřte, že ho to za chvíli přestane bavit a obrátí se jinam. Takže zapomeňte na chaotické rozestavění položek na webu. V úvodu by se uživatel měl dovědět vše potřebné z relativně mála informací. Jde o to, že úvodní stránka nemusí být zaplácána textem, aby se to dověděli. Vesměs by měl být web čistý, zajímavý tzn. zapamatovatelný a jasný.

Tvorba www nekončí jen u grafického zpracování. Je třeba určit správnou formu Corporate Identity. Což zahrnuje výrazné, dobře zapamatovatelné logo, patří tam barvy webu, kterých se budete dále držet i při propagaci dalších věcí. Corporate Identity je vaše identita díky níž vás mají lidé poznat na první pohled.

Co dál?

Už bychom měli mít design, doménu, hosting, logo, obsah stránek. Následuje správné naprogramování www stránek. Nyní je načase porozhlédnout se po kvalitním a přehledném redakčním systému, který byste si v nejlepším případě dokázali obsluhovat i sami. V konečné fázi tvorba www zahrnuje i důležitou optimalizaci.

Kde si nechat vytvořit www stránky?

Kvalitní služby v tomto oboru nabízí firma ProHolding CZ, kterou můžete najít na www.proholding.cz podívejte se na další informace a nebojte se na cokoli zeptat. Nezapomínejte, že správná tvorba www patří profesionálům.

Nechte si platit za uploadování a stahujte zdarma!

Vážení čtenáři, stahujete z internetu? Ukládáte si své soubory na internet? Sledujete seriály a film online? Rád bych vám proto představil projekt Bitload.biz. Projekt Bitload.biz je file-sharingový sever, kde si lidé ukládají a stahují soubory, nebo se dívají na svůj oblíbený seriál.  „Jasně“, řeknete si, „takových serverů už tady je, proč bych se měl zajímat právě o Bitload.biz?“ Protože současné file-sharingové servery jsou všechny stejné, všechny jen hledí na svůj profit a omezují uživatele kde se dá. Ale Bitload.biz tady není proto, aby využíval lidi, je tady proto, aby byl lidmi využíván se všemi svými výhodami.

Co vlastně nabízíme?

Bitload.biz přínáší něco nového a hlavně, je tady pro vás! Stahování a uploadování v anonymitě, nevidíme jediný důvod , proč bychom měli uchovávat vaše IP adresy. Možnost využití platby Bitcoinem(kryptoměna), nebo přes PayPal. Za vaše nahrané soubory si můžete nechat platit a plně rozhodujete kdo je bude moct vidět, jelikož vaše soubory budou buď zcela soukromé, přístupné s odkazem, nebo volně vyhledatelné. Soubory poslední kategorie budou moct uživatelé hodnotit a přidávat k nim komentáře. Free účty, kdy se nemusíte obávat, že stažení jednoho alba fotografií vám zabere půl dne, nebo že se budete muset dívat na svůj oblíbený seriál v, pro naši dobu, nepřijatelném rozlišení. Samozřejmě  jsme pro vás připravili Premium účty, které jsou plné výhod, jako je neomezené stahování, nebo streamování až v UltraHD, a s žádným omezením. Tyhle Premium účty budou za rozumnou cenu, aby si je mohlo dovolit co nejširší spektrum uživatelů. A tohle vše bude ve všech světově přijatelných jazycích, spolu s Českou a Anglickou podporou.

Sami si určujete kvalitu služby

Abychom vám mohli nabídnout všechny tyhle služby, potřebujeme od vás prvně malou pomoc. V dnešní době si už člověk nemůže jen tak něco založit bez toho, aby si sehnal obstojný kapitál. A proto oslovuji vás, budoucí uživatele. Pro financování takového projektu jsme se rozhodli pro crowdfunding, kde je čistě na vás, kolik přispějete. Je to jediný způsob jak uhradit náklady na technologii, vývoj, bezpečnost, právní zázemí a další a další záležitosti, aniž bychom museli kdekoliv ubrat na kvalitě.
 

Naše kampaň na Indiegogo: https://www.indiegogo.com/projects/bitload-biz-share-every-bit-of-your-life/x/

SEO optimalizace webových stránek

Jedná se o metodu upravování a podporování webových stránek, tak aby byly vhodné pro internetové vyhledávače. Cílem SEO je získat ve vyhledávačích, jako jsou např. Google a Seznam, co nejlepší pozice u vybraných slov a tím získat lepší pozici, což přináší větší počet návštěvníků.

 

Zkratka SEO je odvozena od Search Engine Optimization. V češtině se uvádí jako optimalizace pro vyhledávače. Dobře optimalizovat webové stránky patří k důležitým marketingovým aktivitám.

Pokud chceme optimalizovat své webové stránky, měli bychom řešit několik základních kroků. Jedním z důležitých prvků je analýza klíčových slov. Správně zvolená klíčová slova přivedou na naše stránky větší počet návštěvníků. Neméně důležitým je správný zápis do HTML kódu. Roboti vyhledávačů prochází zejména tyto kódy. Existuje celá řada pravidel, které zajistí, aby se příslušný kód vyhledávačům „líbil“.

Důležité pro správnou SEO optimalizaci jsou texty – tzv. SEO copywriting. Webové stránky musí obsahovat kvalitní a unikátní texty, které jsou často aktualizovány. Každý, kdo chce řešit optimalizaci svých stránek, asi slyšel o nutnosti budování zpětných odkazů – takzvaný linkbuilding. V nedávné minulosti byly algoritmy vyhledávačů založené pouze na zpětných odkazech. Přestože se trendy neustále mění, linkbuilding je i nadále jednou z klíčových částí algoritmu vyhledávačů.

SEO optimalizace webových stránek je složitá, stále se vyvíjející disciplína. Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v SEO optimalizace. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi a referencemi v oblasti SEO je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

http://www.aneri.cz/cs/marketing/internetovy-marketing/seo-optimalizace-pro-vyhledavace/

Poradíme jak vybrat mobilní telefon

Cena chytrých telefonů klesá a jejich uživatelů stále přibývá. Před výběrem telefonu je dobré si ujasnit, k jakým účelům ho plánujete nejčastěji používat.

Základní telefony

Pokud chcete telefon hlavně na volání a psaní SMS, nemá příliš smysl utrácet za funkce jako rychlý internet, fotoaparát a GPS navigace.

Chytré telefony

Chytré telefony umožňují brouzdat po internetu, vyřizovat e-maily, fotografovat a natáčet videa, poslouchat hudbu nebo navigovat pomocí GPS. K tomu přičtěme možnost stahovat do nich všemožné aplikace, které jejich možnosti dále rozšiřují.

Jedním z hlavních faktorů ovlivňujících výběr chytrého telefonu je pochopitelně částka, kterou jste ochotni utratit. Ceny výrazně liší, nejlevnější seženete za pár tisícikorun, luxusní však může vyjít i na více než dvacet tisíc.

Funkčnost chytrých telefonů podstatně rozšiřují aplikace. Vývoj aplikací pro mobilní telefony hodně pokročil a a možnost rozšiřovat funkcionalitu instalací aplikací a her je jednou z hlavních předností chytrých telefonů. Aplikace nabízejí uživatelům zábavu, poučení a jsou také nástrojem online marketingu.

V následujícím textu se blíže podíváme na nejdůležitější charakteristiky chytrých telefonů, na které je vhodné se při rozhodování zaměřit.

Velikost a rozlišení displeje

Levné smartphony mají obvykle poměrně malé displeje a nejsou tak příliš vhodné pro časté brouzdání po internetu. Pokud chcete často surfovat, sledovat videa nebo třeba číst elektronické knihy, zvažte modely s úhlopříčkou větší než 4 palce.

Fotoaparát s bleskem

Fotoaparát a videokamera jsou běžnou výbavou nejen chytrých telefonů. Řada modelů je osazena také přední kamerou s nižším rozlišením pro videohovory, například přes Skype. Pokud chcete alespoň občas pořizovat fotografie, sáhněte po přístroji s minimálně 4 až 5 megapixely.

Výkon procesoru

Procesor je srdcem a mozkem chytrého telefonu. Výkonný procesor znamená větší rychlost a plynulejší reakce telefonu, a to jak při běžných úkonech, tak zejména při používání náročnějších aplikací a hraní her nebo pokud je spuštěno více aplikací současně.

Vnitřní paměť

Velkou roli pochopitelně hraje i kapacita vnitřní paměti využitelná pro instalaci aplikací a skladování multimédií. I tentokrát platí „čím více tím lépe“ – zvláště pokud chcete hodně fotit, natáčet či sledovat videa a hrát hry. Pokud se dá do telefonu strčit externí paměťová karta, je to ještě lepší.

Výdrž baterie

Smartphony jsou velkými žrouty energie, za což mohou zvláště jejich rychlé procesory, velké displeje s vysokým rozlišením nebo časté připojování k mobilnímu internetu. Pokud vám na výdrži baterie záleží, nahlédněte do výsledků našich testů, v rámci kterých zjišťujeme provozní dobu telefonů v režimu stand-by, při nepřetržitém hovoru, surfování po internetu, poslechu hudby nebo navigaci.

Dotykový displej, nebo klávesnice?

Apple svým iPhonem předurčil způsob ovládání chytrých telefonů – skoro žádná tlačítka, dotykový displej, kde se objevují virtuální klávesy tam, kde je autor programu chce mít. Je to velmi praktické a intuitivní, ale pokud chcete hodně psát, možná zvažte, zda nesáhnout po telefonu s klávesnicí.

Operační systém

Od volby operačního systému se odvíjí způsob obsluhy telefonu, vzhled uživatelského rozhraní i počet a kvalita dostupných aplikací. V současné době trhu vládnou především dva systémy – iOS od Applu a Android od Googlu.