Kde mohu na internetu zdarma publikovat články?

Velkým faktorem pro hodnocení vašeho webu z pohledu vyhledávačů (Google, Seznam…atd) jsou zpětné odkazy, které vedou na váš web. Základním krokem k budování těchto zpětných odkazů je registrace do katalogů. Krom této metody se jako velmi výhodná činnost nabízí publikování článků na webových serverech.

Naskýtá se ale otázka, kde můžu tyto články publikovat zdarma?

Zde je příklad tří webů, které můžete pro vaše články využít:

http://blog.smaminkou.cz

http://clanky.servistl.cz

http://www.registrace-do-katalogu.info

http://clankovnik.lookcool.cz

http://clanky.financni-moznosti.eu

Pomocí takto publikovaných článků získáte relevantní tématické zpětné odkazy. Všechny zde uvedené weby zveřejňují PR články zdarma. Také nesmírnou výhodou zmíněných webů je schválení článků ihned bez čekání.

Každý zpětný odkaz který vede na vaší webovou stránku, může mít zásadní vliv na pozici vašeho klíčového slova ve vyhledávání, tak využijte naše servery k publikování nyní.

Gelové nehty 2

Chodíte pravidelně do nehtových studií a salónů? Ve městech jich dnes najdeme spoustu. Cena takových gelových nehtů ale není nejnižší, je tedy na zvážení zda se nepokusit si svoje gelové nehty nevyrobit sama doma. Myslíte, že pro to nejste dostatečně kreativní? Není třeba se bát, na internetu je spousta návodů a fotogalerií ve kterých se můžete inspirovat. Můžete si třeba vytisknout fotografii a podle ní vytvořit ty svoje gelové nehty. Spousta žen a dívek si už gelové nehty dělá sama doma, vyjde to podstatně levněji a i doplňovat a všelijak upravovat gelové nehty či také můžete časem svépomocí. Bez nadsázky se dá říci, že investice do výbavy pro gelové nehty, kterou si pořídíte se vám vrátí za dvě, tři návštěvy nehtového salónu.

Pracovat v jiném oboru? Jednodušší než si myslíte

Většina uchazečů o práci hledají uplatnění ve stejné profesi, kterou vykonávali v posledním zaměstnání. Možná nastal čas na změnu. Zamyslete se, kde všude byste mohli své dosavadní schopnosti využít. Tolik různých oborů se prolíná v klíčových věcech. Komunikační schopnosti, znalost cizích jazyků nebo práci s počítačem můžete využít v mnoha jiných profesích. Stačí být při hledání práce kreativní.

 

Hledáte práci a dokonce již dlouhodobě nemůžete žádné volné místo ve svém oboru najít? To, že jste např. vystudovaný logistik neznamená, že se nemůžete zaměstnat na jiné pozici, ve které využijete nabyté zkušenosti a dovednosti. Můžete využít znalosti práce na počítači, jazykové dovednosti nebo zkušenosti v komunikaci s lidmi. Vždy je ale potřeba myslet na to, že práce by měla člověk bavit a naplňovat, alespoň částečně. Nikdo nemůže každý den dělat jen to, co ho baví, ale důležité je, mít radost ze svojí práce. 

 

Možná si říkáte, co má člověka bavit na rutinní práci v továrně, kde člověk většinou pracuje jen s nutnosti vydělat si peníze na živobytí. Dle mého názoru se může každý zaměstnanec realizovat v jakékoliv práci. A pokud to nejde, práce ho nebaví, každý má možnost to zkusit jinak a jinde. Dnes jsou plné noviny toho, že se práce hledá velice obtížně, ano v některých oborech tomu tak opravdu je. Já si myslím, že každý má na to, změnit svůj život novou prací, která ho bude bavit, bude v ní dobrý a dostane za ni férově zaplaceno. Skoro každá nabídka práce obsahuje klíčové požadavky, které se v mnoha oborech prolínají. Copak dělník z továrny nemůže dělat řidiče kamionu, recepční obchodního zástupce nebo vyučený automechanik programátora? Všechno je to jenom o přístupu člověka ke svému životu.

 

Určitě si myslíte, že žiji s hlavou v oblacích a moje myšlenky nelze aplikovat na 99% nespokojených zaměstnanců. Z mojí zkušenosti vím, že je možné opravdu všechno, znám vyučenou šičku, která obstojně obchoduje na burze, znám automechanika, který pracuje jako přepravce nadměrných nákladů, znám obyčejného technika, který z ničeho vybudoval skvěle fungující firmu zabývající se internetovým marketingem a tak bych mohl pokračovat. 

Uvědomme si, že limity si každý určujeme samy. Pokud vás nebaví práce, kterou děláte, zjistěte, jaká práce by vás naplňovala a jdete si za tím. Přece nebudete zbytek života chodit 5 dní v týdnu do práce, kterou nesnášíte. Najděte si svůj job snů!

Při hledání práce je důležité mít dokonalý životopis, pokud si s tím nevíte rady, zkuste si stáhnout životopis vzor

ITID, s.r.o. – tvorba webových stránek, elektronický internetový obchod (tvorba e-shopu), redesign, webdesign, seo optimalizace, grafická tvorba vizitek a letáků.

Cílem firmy ITID, s.r.o. je vytvořit a dodat vždy dokonalé portfolio objednaných služeb. Klademe důraz na individuální přístup a poskytování maximální péče malým, středním i velkým firmám. Zaměřujeme se na tvorba webových stránek, multimediální či klasickou prezentaci, elektronický internetový obchod, tvorba e-shopu, platební brány, mobilní aplikace a design pro mobilní prohlížeče, redakční systém, nebo firemní datový systém. Na Vaše přání zhotovíme také jakékoliv aplikace, prezentace, animace, bannery, SEO optimalizace a veškeré reklamní předměty (vizitky, letáky, firemní desky..). Pro naši společnost pracuje odborný tým obchodních zástupců, grafiků, programátorů, designerů, IT specialistů, animátorů a konzultantů, kteří mají ve svých oborech mnohaleté zkušenosti. 

Naše servery jsou zakoupeny u firmy IBM a provozovány v prostorách Českých Radiokomunikací. Tím předcházíme zbytečným výpadkům našich dílčích systémů. Ceny jsou stanoveny tak, aby umožnily zajištění spolehlivého provozu a neustálého zdokonalování našeho portfolia služeb.

Potrpíte-li si na slušné jednání a spolehlivost, budeme rádi, když nás zvolíte Vaším partnerem a zařadíte se tak mezi naše spokojené klienty. S Vašimi dotazy se na nás kdykoliv obraťte. Rádi zodpovíme Vaše otázky.

ITID, s.r.o. – tvorba webových stránek, tvorba multimediální či klasické prezentace, elektronický internetový obchod (tvorba e-shopu), redesign, webdesign, platební brány, mobilní aplikace a design pro mobilní prohlížeče, redakční systém, nebo firemní datový systém. Na Vaše přání zhotovíme také jakékoliv aplikace, prezentace, animace, bannery, SEO optimalizace a veškeré reklamní předměty (tvorba vizitek, tvorba letáků, firemní desky..).