Můžete mít nižší ceny elektřiny i plynu, někdy stačí vynechat sprostředkovatele

Zákazníci by si měli ověřovat, zda jsou ceny elektrické energie a zemního plynu, které jim nabízí různí sprostředkovatelé a poradci, opravdu nižší než konkurenční nabídka. Tradiční dodavatel energií – společnost Energie2, a. s., Praha má od některých odběratelských firem signály, že jim byly prezentovány nejvýhodnější cenové nabídky, které ve skutečnosti takovými nebyly. Je to proto, že různí prostředníci  nenabízejí zákazníkům vždy nejvýhodnější ceny, ale často upřednostňují dodavatele, od kterých mají nejvyšší provizi pro sebe. Informoval o tom ředitel Energie2, a. s., Praha Dávid Vlnka.

,,Pokud chtějí mít zákazníci z řad firem, či obyvatele opravdu jistotu nejlepší nabídky, ať se raději obrátí přímo na naši informační linku Energie2: 844 000 010 a my jim nabídneme ceny, se kterými budou určitě spokojeni. Zákazníci nepotřebují žádné sprostředkovatele, aby dostali lepší cenu. Naopak při přímém jednání s námi si můžou dojednat lepší podmínky. Navíc za dobrou radu o cenách se u nás neplatí,“ konstatoval  D.Vlnka.

Dodavatel zemního plynu a elektřiny – společnost Energie2, a. s., Praha se snaží nabízet novým i stálým zákazníkům dlouhodobě výhodné ceny obou těchto komodit. Cenovou politiku dodávek zemního plynu a elektřiny se snaží přizpůsobit tak, aby byl levnější než tradiční distributoři na daném území. Zákazníci tak ročně ušetří tisíce korun ve srovnání s dražšími dodavateli. Firma se vyhýbá kampaňovým slevám, které jsou časově omezené pouze na několik měsíců a razí filosofii dlouhodobě výhodných cen, nižších než mají dominantní dodavatelé. Změna je velice jednoduchá a je možná kdykoliv. Zákazník ji může uzavřít i online prostřednictvím webové stránky, nebo prostřednictvím prodejců. Jakékoliv otázky zodpoví zákaznická linka. Zákazníci by si při uvažování o změně dodavatele měli především ověřit dobu trvání proklamovaných slev, aby nepodlehli lákavé nabídce, která se nakonec ukáže jako dlouhodobě neudržitelná. Trh s plynem i elektřinou je plně liberalizován již několik let a zákazníci tak můžou vydělat nebo prodělat špatnou volbou dodavatele tisíce korun ročně.

Energie2 úspěšně působí na českém, slovenském i polském trhu. Mezi jejími zákazníky jsou velkoodběratelé i maloodběratelé obou komodit. Firmě se vyplácí strategie diverzifikace. Obchoduje s různými druhy energií (plyn, elektřina), zabývá se velkoprodejem i maloprodejem.

 

Kontaktní kancelář v ČR:   Energie2, a. s., Praha, Jihovýchodní II.; č.p. 11; Praha 4 Záběhlice

Další informace na tel: 844 000 010,  email: info@energie2.cz  ,  www.energie2.cz

 

Stredomorský štýl dodajú domu mediteránske škridly od Tondachu

Už nemusíte len obdivovať krásne vily uprostred viníc Toskánska s ich nezameniteľnou mediteránskou škridlou, či dych vyrážajúci pohľad z hradieb Dubrovníka na strechy domov pod vami. Takúto štýlovú strechu, s jej tisícročiami overeným tvarom a kvalitou, si môžete dopriať aj na Slovensku. Mediteránske škridly sa nemusíte báť použiť ani na strechy s nízkym sklonom. Tie od Tondachu sú vhodné pre strechy už od sklonu 12° a to vďaka premysleným hlbokým hlavovým a bočným drážkam, ktoré dobre odvádzajú vodu na plochu strechy. Navyše škridly nemusíte plánovať iba na novostavby. Úplne nový vzhľad dodajú domom aj pri rekonštrukciách, nadstavbách, či pri výmene krytiny. Informoval o tom konateľ spoločnosti Tondach Slovensko, s. r. o. Vladimír Šablica.

 

,,Mediteránska škridla už dávno nie je doménou iba južných štátov. Módna vlna s ňou spojená už dorazila do Rakúska, Nemecka a neobišla ani strednú Európu, vrátane Slovenska. Strešné krytiny renomovaného výrobcu Tondach®, vyznačujúce sa kvalitou a atraktívnym vzhľadom, sa stretli s priaznivou odozvou trhu. Mediteránska architektúra si našla priaznivcov aj na Slovensku a očarila ich svojou eleganciou, harmóniou a klasickou nadčasovosťou. Pri krytine Mediteran Plus je zaručená rakúska kvalita a narozdiel od  pôvodnej škridly Mediteran je posuvná. Navyše ponuka je podporená rozsiahlou farebnosťou a módnymi trendami súčasnosti, bude dostupná v povrchových úpravách prírodná, piesková-antik, patina a bronz, ale aj v ďalších 9 farbách. Súčasná uvádzacia cena tejto škridly je pre slovenský trh na úrovni 12,30 eur/m2 (bez DPH). Cena v EÚ je pritom 24,80 eur/m2,“ vysvetlil V. Šablica.

 

Dodal, že všetky krytiny od Tondachu spĺňajú najprísnejšie európske normy, vyznačujú sa pevnosťou keramickej väzby, tlmia hluk a sú odolné voči agresívnym vplyvom počasia- vetru,  dažďu, mrazu, slnečnému žiareniu, návalom snehu, či zásaditým a kyslým látkam v ovzduší. Predpokladaná životnosť modernej pálenej škridly je minimálne 80-100 rokov a to bez akejkoľvek údržby. Firma, ako jedná z mála, poskytuje na svoje výrobky až 33 ročnú záruku.

 

Tondach® ponúka aj širokú paletu tvarov a farebných odtieňov rôznych iných škridiel ušitých takpovediac na mieru. Výrobky sú vhodné na rekonštrukcie starších striech i pre modernú architektúru. Kompletný premyslený strešný systém, zahŕňajúci keramické a nekeramické príslušenstvo, zabezpečuje maximálnu funkčnosť a bezpečnosť. Ku každému typu krytiny firma dodáva keramické doplnky v rovnakom farebnom prevedení ako je farba základnej škridly. Dvojité hlavové a bočné drážky zabezpečujú najvyššiu možnú ochranu pred dažďom a vetrom. Navyše Tondach® ponúka výrobky s variabilným (posuvným latovaním) z prírodných recyklovateľných materiálov vhodných najmä na rekonštrukcie a umožňuje cenovo výhodnú obnovu strechy.

„Škridly Tondach® sú vyrábené  najmodernejšou technológiou, vďaka ktorej je dosiahnutý mimoriadne hladký povrch, eliminujúci usadzovanie nečistôt na povrchu, ako sú napr. sadze, prach a mach. Kvalitné prírodné suroviny, výnimočný spôsob spracovania a náročná technika vypaľovania nad 1000°C garantujú harmóniu s prostredím, dlhú životnosť a bezkonkurenčnú stálu farebnosť škridiel Tondach®. Ponúkame škridlu, ktorá nikdy nevybledne! Odoláva aj všetkým formám zaťaženia strechy a tým chráni celý objekt domu. Všetky druhy škridiel sú potvrdené výsledkami testovania únosnosti,“ uzavrel V. Šablica.

 

TONDACH Slovensko, s. r. o. Stupava je najväčším slovenským predajcom pálenej keramickej škridly. Je aj tvorcom strešných riešení pre novostavby a rekonštrukcie s kompletným keramickým príslušenstvom a doplnkami. V SR poskytuje bezplatne odborné poradenstvo, zameranie striech a výpočty spotreby materiálu. Spoločnosť tento rok získala ocenenie Slovak Superbrands award 2014 za dynamický rozvoj imidžu a kvality značky. Je aj držiteľom európskeho certifikátu kvality pre stavebné výrobky Natureplus, ktorý označuje čistotu výrobného procesu, biologický produkt bez chemických prísad. Firma je súčasťou rakúskeho koncernu TONDACH Gleinstätten AG, vedúceho výrobcu keramických škridiel v strednej a južnej Európe.

 

Viac informácií na www.tondach.skwww.najlepsiastrecha.sk

Mobilní aplikace nebo responzivní web?

Příchod chytrých telefonů a tabletů rozšířil možnosti uplatnění online marketingu i na tyto přístroje a stále více společností orientuje své marketingové aktivity i na tuto oblast. Počet prodaných chytrých telefonů a tabletů stále stoupá a tím se stává zajímavější i reklama určená výhradně pro tyto přístroje. Tento trend přinesl také vlnu nadšení z mobilních aplikací, které nyní mají své místo mezi ostatními marketingovými nástroji a při vhodné strategii se vyplatí je používat.

Vývoj aplikací závisí na zodpovězení jedné důležité otázky – jaký prospěch a užitek bude mít z mobilní aplikace vyvinuté pro vaši značku zákazník? Ušetří mu čas při řešení často se vyskytujících problémů? Najde v aplikaci užitečné informace, které mu usnadní život? Prvním krokem je tedy poznání vaší cílové skupiny a jejích potřeb. Mobilní aplikace by také neměla být oddělená, je vhodné ji zařadit do obchodních, marketingových a komunikačních cílů vaší značky.

Cesta do světa mobilních aplikací

Existují v podstatě dvě možnosti, jak najít cestu do světa mobilních aplikací. Jednou z nich je nabídnutí vhodného obsahu uživatelům a zákazníkům, příkladem jsou slevové kupony McDonald. Další možností je sponzorování aplikace, která je tematicky spojena s oborem vašeho podnikání a nabízí zajímavý obsah.

Statistiky ukazují, že 80 procent aplikací má méně než tisíc stažení. Hlavním důvodem je jejich nedostatečná komunikace. Při plánování rozpočtu je tedy nutno klást důraz i na prezentaci a komunikační podporu aplikace. Ani po stažení aplikace uživatelem však nemáte zcela vyhráno, protože jen zhruba jedna třetina uživatelů tuto aplikaci použije více než desetkrát.

Jiné zdroje zase uvádějí, že ačkoli mají v USA uživatelé ve svých chytrých telefonech průměrně nainstalováno 50 aplikací, pravidelně používají jen osm z nich. Aby uživatelé s vaší aplikací skutečně pracovali, musíte ji učinit pro ně zajímavou. Možnosti jsou různé, důležitá je pravidelná aktualizace jejího obsahu, vylepšování funkcí, nabídka slevových kuponů nebo také pozvání na prezentaci nových produktů.

Úspěšná mobilní aplikace nemusí být nutně praktická, velmi úspěšné jsou také zábavné aplikace nebo hry, které pomáhají účinně budovat vztah uživatelů ke značce. Jsou-li tyto aplikace pro uživatele dostatečně atraktivní, pak je uživatelé nejen stahují, ale je také skutečně používají a tráví s nimi čas.

Responzivní web

Mimo mobilních aplikací nabízí zajímavé možnosti i responzivní web. Rozhodování mezi aplikacemi a responzivním webem je v podstatě jednoduché. Mobilní aplikace jsou úspěšné tehdy, dokáží-li nabídnout uživatelům přidanou hodnotu, která současně využívá funkcionality jejich mobilního zařízení. Fotoaparát, lokalizace pomocí GPS, skener čárových nebo QR kódů je možné v mobilních aplikacích využít a nabídnout zákazníkům relevantní a zábavný obsah. To jsou jen některé možnosti, které můžou značky využít k propojení digitálního prostředí s reálným světem.

Mobilní aplikace nejsou ale jedinou cestou, jak oslovit zákazníka přes mobilní zařízení. Většina firem si vystačí s funkčním responzivním webem. Pokud vaše internetové stránky nabízejí zajímavý obsah a nepotřebujete využít funkce chytrých telefonů, je funkční responzivní web plnohodnotnou alternativou k mobilním aplikacím.

Co se nosí v létě na stavbách

Letní kolekce a bezpečnostní polobotky MEWA pro stavebníky

V letních měsících není práce pod širým nebem příliš zábavná. Ať už svítí sluníčko, fouká vítr nebo prší. Ten, kdo pracuje na stavbě, musí svoje úkoly udělat za každého počasí. Při vysokých teplotách řeší řemeslníci pracující venku otázku, jak se dá vzájemně sladit lehký oděv a bezpečnost na pracovišti. „To, jestli můžeme vyměnit klasický pracovní oděv za prodyšné tričko, kraťasy a sandály, závisí na činnosti, kterou provádíme. Nebezpečí a pracovní rizika zůstávají ostatně stejná i při teplém počasí,“ říká Veronika Lipovská, jednatelka společnosti MEWA Textil-Service s.r.o. „Pokud nepracujete na kolenou a nehrozí žádné nebezpečí zranění v důsledku jisker, ostrých hran nebo chemikálií, pak jistě nelze proti krátkým nohavicím nic namítat. Kdo však nosí kraťasy a trička, měl by používat dobrý opalovací krém s ochranou proti UV záření.“ Oblíbené jsou tak krátké a tříčtvrteční kalhoty, které má společnost MEWA, specializující se na pracovní oděvy, v jarní a letní sezóně v programu komplexních služeb. Krátké kalhoty z kolekce pracovních oděvů MEWA PERFORMANCE poskytují svému uživateli díky kratší délce příjemné ochlazení a zároveň ochranu, neboť do praktických nákoleníků vyztužených materiálem Cordura se dají v případě potřeby jednoduše a rychle vložit ochranná polstrování. Kolekci doplňují prodyšné polokošile, trička a košile.

Sandály nejsou vhodná alternativa

Co se však v žádném případě nesmí podcenit, je ochrana v oblasti nártů a chodidel. Kvůli nebezpečí zranění při pádu nářadí nebo stavebních materiálů není na staveništi dovolena otevřená obuv. Ať už se jedná o demoliční práce nebo o stavbu lešení, chodidla je nutno chránit uzavřenou bezpečnostní obuví třídy S3: s tužinkou ve špičce pro ochranu prstů, podrážkou odolnou proti propíchnutí a tvarovanou stélkou, která je stabilní na jakémkoli podkladu. „Dnes se však nohy nemusí potit ani při vysokých teplotách. Moderní bezpečnostní polobotky jsou vyrobeny z lehkých a prodyšných materiálů,“ vysvětluje Veronika Lipovská. Polobotky jsou tedy stejně pohodlné jako vycházková, fotbalová nebo sportovní obuv, a také tak vypadají. Boty vyrobené z barevné kůže nebo umělé hmoty, doplněné pestrými tkaničkami, jsou nejen podstatně bezpečnější než sandály, ale také moderní a trendy. Bližší informace k systému pracovních oděvů MEWA najdete na webových stránkách www.mewa.cz/pracovni-odevy/. Mewa také dodává vhodné ochranné pracovní pomůcky. Od ochrany hlavy, zraku a sluchu, až po odolné rukavice nebo ergonomické nákoleníky: výrobky pro bezpečné použití na stavbách a technické potřeby můžete objednat přímo prostřednictvím katalogu.