PR Články » Služby » Výtěžek ze sbírky JCDecaux putuje k potřebným
Výtěžek ze sbírky JCDecaux putuje k potřebným
Trika, košile, kabáty i boty přinášely stovky Pražanů na zastávky MHD, aby je věnovaly Armádě spásy. Celkem se vybralo zhruba 1,5 tuny textilu, mezi kterým nechybělo ani tolik potřebné zimní oblečení včetně šál, rukavic i čepic. Dvoudenní sbírková charitativní akce společnosti JCDecaux v ulicích Prahy se shledala s velkým ohlasem a zájmem ze strany veřejnosti.
Vybraný textil, který lidé odevzdávali zaměstnancům společnosti JCDecaux na vybraných zastávkách, i finanční příspěvek předali Armádě spásy zástupci společnosti. „Opravdu nás těší, že se lidé zapojili v tak hojném počtu a děkujeme všem, kteří naši akci podpořili. Podařilo se nám nasbíraným textilem naplnit 16 našich servisních vozů. A jak jsme avizovali před akcí, připojujeme k materiálním darům také finanční příspěvek, “ říká k akci Pavel Slabý, ředitel společnosti JCDecaux, který slíbil, že za každý vůz, který se podaří naplnit dary, věnuje společnost Armádě spásy 2 500 Kč. Celkový výtěžek tedy činí 40 000 Kč.
Předání výtěžku z akce proběhlo v Centru sociálních služeb Bohuslava Bureše v pražských Holešovicích, kde šek z rukou Kamily Mortimer, obchodní ředitelky a Tomáše Tenzera, technického ředitele společnosti JCDecaux, přebrali za účasti radní Ireny Ropkové, která nad akcí převzala záštitu, zástupci Armády spásy Miloslav Pípal, oblastní ředitel a Hana Kučerová, provozní vedoucí centra.
„Ráda bych jménem hlavního města poděkovala všem Pražanům, kteří se do akce zapojili a podpořili dobrou věc a stejně tak i samotným organizátorům. Velmi si takové podpory vážíme a budeme rádi, pokud takových akcí bude přibývat,“ říká Irena Ropková, radní hlavního města pro školství a sociální politiku.
Akce, o které informovali především plakáty v ulicích Prahy, probíhala na pěti vybraných zastávkách MHD, kam mohli lidé přinášet oblečení a další nepotřebný textil, který od nich přebrali zaměstnanci firmy JCDecaux. Společnost plánuje do budoucna na tento pilotní sbírkový projekt navázat a rozšířit spolupráci i s dalšími organizacemi, které se věnují dobročinné a neziskové činnosti.
Společnost JCDecaux je světovým lídrem v oblasti venkovní reklamy a spolehlivým partnerem více než 3700 měst po celém světě, ve kterých buduje a spravuje městský mobiliář. Od roku 1994 provozuje městský mobiliář v Praze a zajišťuje kvalitní služby jako je výstavba a údržba zastávek MHD, odpadkových košů a veřejných toalet. V mnoha světových metropolích provozuje také samoobslužný systém jízdních kol. Letos společnost oslavila 50 let své existence.