Mytí oken, skleněných ploch a veškerých omyvatelných materiálů

Mytí oken od profesionálů

Omšelé fasády, špinavá okna a neprůhledné výlohy. A firmy, restaurace a obchody marně čekající na svoje zákazníky. Ne, nevrátily se doby dávno minulé. Takto někteří obchodníci, manažeři a správci budov „lákají“ klienty na svoje služby. Vyhodili tisíce za reklamní kampaně, mají zpracovány dlouhé marketingové studie nebo analýzy trhů. A přece nakonec končí se svými velkolepými plány. Prý nic neudělali špatně, podnikatelský záměr byl perfektní, reklama cílená a pronájmy inzerované. Zapomněli si pouze nechat umýt okna či fasádu od profesionálů.

Špinavá okna, výlohy a fasády každého odradí

Koupí si snad někdo chlebíček od prodavačky se špinavými nehty? Bude někdo pít pivo po bezdomovci? Nebo si pronajme byt, ze kterého není vidět na ulici? Čisté výlohy, umytá okna a kanceláře bez šmouhy na sklech přece patří k základům hygieny. Možná se dá ještě omluvit, že student v pokoji bez záclon nechce příliš zvědavých pohledů. A zvláště na společné koleji. Jak se ale musí cítit klient v kanceláři, kde drahé oblečení má stále stejnou barvu? Tedy šedou. Není totiž pořádně vidět ani na smlouvu.

Firemní hygiena není maličkost, mytí oken či mytí fasády je důležité

Mnohé firmy zanedbávají firemní hygienu. Domnívají se, že peníze je lépe investovat do kravaty, propisky nebo reprodukce na stěně. Podvědomé vnímání světla ale hraje velkou roli při rozhodování. Člověk je sociální tvor a mnohé vjemy vyhodnocuje automaticky. Zešeřelé restaurace nelákají žádnou slušnou ženu, obchod, kde přes výlohu není vidět, zase nic neprodá. Ani se slevou 99 %.

Stačí mytí výloh, mytí oken nebo mytí fasád odborníkem

Mytí oken není žádná věda. Je to pečlivá a pořádná práce. Mytí výloh se musí umět, jde o vizitku prodavače. Mytí fasády je náročné, ale vyškolený pracovník jej zvládne bez problémů. Velké plochy ze skla nebo jiného lesklého materiálu vyžadují systematickou činnost. A mytí oken? To již dávno nedělají manželky vykloněné z oken. Daleko levněji, pečlivěji a hlavně kvalitněji okna umyjí profesionálové.

Dokonalé mytí oken ve výškách a mytí velkých ploch

Technologie mytí se změnila. Polévání vodou a nanášení různých přípravků se stalo minulostí. Pečivo z pekárny již „nevoní“ ironem a v kanceláři se po mytí oken, dveří nebo fasády dá klidně dýchat. Pojízdný servis totiž používá demineralizovanou vodu. Takže nejen prostory nezapáchají a neotravují alergiky, ale na sklech nezůstávají žádné šmouhy. Jedná se o moderní a novou technologii mytí oken.

Kvalitní mytí oken od známé a zavedené firmy

Vyškolení pracovníci společnosti H2Okna bez problémů zvládají výšky do 5. patra domu, myjí zevnitř i zvenčí. K dispozici jsou ihned po objednání. Mytí fasád probíhá v naprosté čistotě a pořádku na ulici. Mytí výloh nikoho neznečistí saponátem. Pryč jsou doby,kdy neurvalí čističi postříkali každého kolem. Naši pracovníci jsou vyškolení k solidnímu jednání a prošli kvalitním školením a praxí. Žádná láska ze špinavé pasáže. A když se podíváte z okna kanceláře a uvidíte, jak se myje okno? Půjdete to okno zavřít. Protože si budete myslet, že takto nemůže vypadat čisté sklo.

Chorvatsko apartmány 2012 (pronájem)

Pomalu se blíží léto 2012 a s tím velký nárůst dovolených. Většina Čechů dává přednost letní dovolené v zahraničí. Hlavní destinací pro letní rodinou dovolenou je již několik let po sobě Chorvatsko. Největší výhodou Chorvatska je snadná dostupnost a možnost ubytování v soukromí (Chorvatské apartmány)

Levná dovolená v Chorvatsku

Pokud se rozhodnete pro letní dovolenou u moře, pak Chorvatsko nabízí jedinečnou možnost jak si užít mnoho zážitků u moře a levně. Díky široké nabídce ubytování v soukromí můžete vybírat z tisíců apartmánů podle různých kritérií. Některé apartmány leží přímo u moře, jiné nabízejí luxusní ubytování, další se nacházejí v klidné oblasti nebo na rušných místech. Vždy si však můžete vyhledat apartmán u moře za velmi příznivé ceny. 

Ostrov Pag – ubytování v soukromí

Všechny známé letoviska a riviéry v Chorvatsku nabízejí stovky apartmánů pro každého. Stačí si jen vybrat dle vašeho přání. S dětmi oceníte především klidnější místa s krásnými oblázkovými plážemi a pozvolným vstupem do moře. Pokud ještě rodinu nemáte, oceníte rušnější místa jako jsou Vodice, Biograd na Moru, celá Makarská riviéra, Brela, Baška Voda atd. 

Krásná letní dovolená

Krásnou rodinou dovolenou můžete prožít v Chorvatsku za zlomek peněz než v jiných evropských destinacích. Velkou výhodou je možnost využití cesty do Chorvatska automobilem. Díky tomu můžete ušetřit tisíce korun za autobusovou dopravu. Zároveň cesta vlastním autem má velkou výhodou v možnosti plánování vlastních zastávek a díky tomu děti snášejí takovouto cestu snázeji. Odměnou vám bude rodinná dolená u moře s velmi krásným mořem (chorvatské moře patří k nejčistějším v Evropě) a příjemnými obyvateli. 

 

www.manmark-praha.weebly.com

ManMark:Telefonický pohovor

Telefonické interview se stále častěji stává součástí výběrového procesu. Jde o první kolo předvýběru, které nabízí řadu výhod. Užitečné je zejména úsporou času:

1.        pokud personalista obsazuje pozici na dálku, tedy do jiného místa, než je její pracoviště, ušetří čas na cestu;

2.        pokud personalista obsazuje pozici, na kterou se hlásí velké množství kandidátů, nebo více pozic se stejnou náplní;

3.        telefonické rozhovory bývají stručnější, takže je možné zvládnout projít víc životopisů než osobně, navíc tak může víc lidí dostat šanci;

4.        nedochází ke sjednání zbytečné schůzky, kdy kandidát nesplňuje některý ze základních požadavků nebo má jiné představy o podmínkách a náplni práce.

ManMark pro personální referenty

Pro dobré zvládnutí telefonického rozhovoru je nutné připravit si kritéria, která potřebujeme ověřit a zároveň je to možné telefonicky. Po telefonu v první řadě můžeme probrat s kandidátem podmínky práce a ujasnit si, zda má o pozici stále zájem. Dále můžeme ověřit tzv. tvrdá data, tedy údaje, jako je dosažené vzdělání, znalosti jazyků, vlastnictví ŘP apod. V určitém omezeném rozsahu můžeme také ověřovat měkká data, tedy např. vstřícnost, komunikační schopnosti nebo obchodní předpoklady.

V rámci ujasnění podmínek práce volíme ty informace, které podle naší zkušenosti často ovlivňují zájem kandidátů o pozici. Mezi tyto podmínky patří místo pracoviště, pracovní doba (zejména směnnost), nějaké specifické nároky na pracovní činnost (práci pouze s cizojazyčnými klienty, čistě obchodní činnost, fyzicky náročná práce, práce ve zdravotně závadných podmínkách apod.) a určitě i platové podmínky. U otázek platu ale volí organizace různou strategii. Někdy o penězích hovoří až v poslední fázi výběru, protože nechtějí kandidáta získat nebo naopak ztratit jen kvůli odměňování, snaží se ho motivovat jinak, považují to za důvěrnou informaci nebo se domnívají, že otázka peněz by měla být pro uchazeče až na druhém místě.

Otázky na tvrdá data – (např. řidičský průkaz při výběru obchodního cestujícího). Abychom nevedli klasický pohovor po telefonu, opravdu vybereme jen otázky na ty údaje, které jsou zásadní pro zvládnutí práce.

Jak jsme uvedli výše, ověřovat lze i měkká data. To má však určité omezení, neboť existují dovednosti, které přes telefon prostě neověříme. Velmi dobře ale dokážeme zjistit, jak kandidát komunikuje po telefonu (od přijetí hovoru, srozumitelnost, po příjemnost a přesvědčivost a samozřejmě další), což se nám může hodit např. u asistentek, telefonistek, prodejců po telefonu nebo u pracovníků help-line. Můžeme také prověřit pohotovost, ochotu se přizpůsobit a také prodejní dovednosti předvedením krátkého prodejního rozhovoru. I pro práci s měkkými daty je důležité, abyste si nejdříve stanovili kritéria zásadní pro postoupení do dalšího kola výběrového řízení. Nemá cenu zkoušet kandidáta z prodejních dovedností jen proto, že zrovna víte jak na to.

 A na závěr několik etických zásad značky ManMark, na které bychom neměli zapomínat:

  • informujeme kandidáta na začátku, o jaký rozhovor se jedná, a dáme možnost určit si termín volání, pokud v tuto chvíli nemůže svobodně hovořit;
  • ptáme se jen na to, co v tuto chvíli potřebujeme vědět, „netrápíme“ druhého zbytečně podrobným dotazováním nebo ukázkami práce (jako je ukázka prodejního rozhovoru);
  • zvládáme slušné ukončení hovoru, i pokud zjistíme, že pro nás uchazeč není zajímavý (buď rozhovor standardně dokončíme, nebo umíme rozhovor ukončit dřív vhodným způsobem);
  • každému, s kým mluvíme, dáme vědět, jak výběrové řízení dopadlo (klidně SMS, nebo mailem).

     Telefonické interview při vhodném použití šetří čas i peníze nás personalistů i kandidátů.

ManMark Czech Republic s.r.o.

manmark-praha.weebly.com

ManMark:Telefonický pohovor

Telefonické interview se stále častěji stává součástí výběrového procesu. Jde o první kolo předvýběru, které nabízí řadu výhod. Užitečné je zejména úsporou času:

1.        pokud personalista obsazuje pozici na dálku, tedy do jiného místa, než je její pracoviště, ušetří čas na cestu;

2.        pokud personalista obsazuje pozici, na kterou se hlásí velké množství kandidátů, nebo více pozic se stejnou náplní;

3.        telefonické rozhovory bývají stručnější, takže je možné zvládnout projít víc životopisů než osobně, navíc tak může víc lidí dostat šanci;

4.        nedochází ke sjednání zbytečné schůzky, kdy kandidát nesplňuje některý ze základních požadavků nebo má jiné představy o podmínkách a náplni práce.

ManMark pro personální referenty

Pro dobré zvládnutí telefonického rozhovoru je nutné připravit si kritéria, která potřebujeme ověřit a zároveň je to možné telefonicky. Po telefonu v první řadě můžeme probrat s kandidátem podmínky práce a ujasnit si, zda má o pozici stále zájem. Dále můžeme ověřit tzv. tvrdá data, tedy údaje, jako je dosažené vzdělání, znalosti jazyků, vlastnictví ŘP apod. V určitém omezeném rozsahu můžeme také ověřovat měkká data, tedy např. vstřícnost, komunikační schopnosti nebo obchodní předpoklady.

V rámci ujasnění podmínek práce volíme ty informace, které podle naší zkušenosti často ovlivňují zájem kandidátů o pozici. Mezi tyto podmínky patří místo pracoviště, pracovní doba (zejména směnnost), nějaké specifické nároky na pracovní činnost (práci pouze s cizojazyčnými klienty, čistě obchodní činnost, fyzicky náročná práce, práce ve zdravotně závadných podmínkách apod.) a určitě i platové podmínky. U otázek platu ale volí organizace různou strategii. Někdy o penězích hovoří až v poslední fázi výběru, protože nechtějí kandidáta získat nebo naopak ztratit jen kvůli odměňování, snaží se ho motivovat jinak, považují to za důvěrnou informaci nebo se domnívají, že otázka peněz by měla být pro uchazeče až na druhém místě.

Otázky na tvrdá data – (např. řidičský průkaz při výběru obchodního cestujícího). Abychom nevedli klasický pohovor po telefonu, opravdu vybereme jen otázky na ty údaje, které jsou zásadní pro zvládnutí práce.

Jak jsme uvedli výše, ověřovat lze i měkká data. To má však určité omezení, neboť existují dovednosti, které přes telefon prostě neověříme. Velmi dobře ale dokážeme zjistit, jak kandidát komunikuje po telefonu (od přijetí hovoru, srozumitelnost, po příjemnost a přesvědčivost a samozřejmě další), což se nám může hodit např. u asistentek, telefonistek, prodejců po telefonu nebo u pracovníků help-line. Můžeme také prověřit pohotovost, ochotu se přizpůsobit a také prodejní dovednosti předvedením krátkého prodejního rozhovoru. I pro práci s měkkými daty je důležité, abyste si nejdříve stanovili kritéria zásadní pro postoupení do dalšího kola výběrového řízení. Nemá cenu zkoušet kandidáta z prodejních dovedností jen proto, že zrovna víte jak na to.

 A na závěr několik etických zásad značky ManMark, na které bychom neměli zapomínat:

  • informujeme kandidáta na začátku, o jaký rozhovor se jedná, a dáme možnost určit si termín volání, pokud v tuto chvíli nemůže svobodně hovořit;
  • ptáme se jen na to, co v tuto chvíli potřebujeme vědět, „netrápíme“ druhého zbytečně podrobným dotazováním nebo ukázkami práce (jako je ukázka prodejního rozhovoru);
  • zvládáme slušné ukončení hovoru, i pokud zjistíme, že pro nás uchazeč není zajímavý (buď rozhovor standardně dokončíme, nebo umíme rozhovor ukončit dřív vhodným způsobem);
  • každému, s kým mluvíme, dáme vědět, jak výběrové řízení dopadlo (klidně SMS, nebo mailem).

     Telefonické interview při vhodném použití šetří čas i peníze nás personalistů i kandidátů.

ManMark Czech Republic s.r.o.