Reklamní text

Napsat reklamní text tak, aby byl pro cílovou skupinu zajímavý, poutavý a čtivý je většinou velice těžký úkol.

 

Pokud se rozhodneme vytvořit reklamní text, je dobré se na něj dívat očima potenciálního čtenáře. Text musí být zajímavý pro cílovou skupinu, pro kterou je určen a musí zaujmout jejich pozornost. Základem je sdělovat informace, které jsou pro čtenáře důležité a tyto informace podávat jazykem, který je pro cílovou skupinu čtenářů srozumitelný.

V dnešní uspěchané době lidé nemají chuť ani čas číst dlouhé texty. Krátké reklamní texty jsou proto mnohem údernější a účinnější. Důležité je dávat si pozor na pravopis. Gramatické chyby a hrubky v textu na důvěryhodnosti sdělení nepřidají.

Řada lidí mívá období, kdy jim jde psaní textů krásně od ruky a některé dny ze sebe nedokáží dostat ani řádek. Reklamní texty je proto dobré psát, když se práce daří. Určitě se vyplatí si všechny nápady a slovní obraty zapisovat a mít možnost se k určitým myšlenkám vrátit.

Než je reklamní text vypuštěn do éteru, je dobré si jej vytisknout na papír a takto z listu si jej přečíst s odstupem alespoň jednoho dne. Člověk má tendenci přehlížet vlastní chyby. Je proto na místě konečný text dát přečíst další osobě. Ideální je pokud se jedná o člověka, který spadá do cílové skupiny, pro kterou je reklamní text určen.

Každý člověk není schopen sestavit a napsat kvalitní reklamní text. V takovém případě se určitě vyplatí obrátit na odborné pracovníky profesionální marketingové agentury Jednou z velmi zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, bohatými zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing

http://www.aneri.cz/cs/marketing/externi-marketing/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/reklamni-text/

GDPR – kdo ochrání česká data?

Praha 21.7.2017 — České firmy čeká po změnách souvisejících s EET v roce 2018 další, mnohem komplexnější úkol – přizpůsobení evropskému nařízení GDPR o ochraně osobních údajů. Vzhledem k nárokům GDPR na informační systémy jsou pro firmy klíčovými partnery IT dodavatelé a integrátoři. Jak jsou na tuto úlohu připraveni?

Asociace za lepší ICT řešení o.p.s. oslovila během června přes 600 českých dodavatelů podnikových informačních systémů. Zahrnuti byli autorizovaní dodavatelé nejrozšířenějších podnikových aplikací a všichni čeští výrobci ERP a účetních systémů. Zjistili jsme, že připraveno pomoci klientům s implementací GDPR nařízení je v tuto chvíli pouhých 5 procent dotázaných. Plně připravené jsou dle dodavatelů systémy ABRA, Helios Green, Microsoft Dynamics CRM, OpenText a částečně ESO9, KARAT, KISS, M-Files, QI, Team-Online. Kompletní výsledky průzkumu a GDPR-ready dodavatelé jsou k dispozici na: https://lepsi-reseni.cz/informacni-systemy/gdpr-ready-dodavatele/

Zároveň jsme zkoumali informace o novém zákoně o ochraně osobních údajů na webových stránkách 800 českých IT firem. Svým klientům a potenciálním zákazníkům nabízí alespoň základní informace ke vlivu GDPR na informační systémy necelých 8 procent. Jako příklad dostatečného informování k dané problematice mohou posloužit společnosti Gordic, Konica Minolta, Microsoft, OKsystem či Trask solutions. Žel poměrně častým přístupem je mlčení či nesmělé prohlášení „že situaci analyzují”, kterou můžeme najít například na webu společnosti Stormware, jejíž systém používají tisíce malých a středních firem v ČR jako hlavní úložiště citlivých osobních údajů. Vzhledem k předpokládaným kompetencím překvapila absence informací v českém jazyce ze strany společností Oracle či SAP. Na rozdíl od zavedení podpory pro EET, která spočívá ve výměně datových vět s vládními servery, nařízení GDPR vyžaduje mnohem komplexnější implementaci. Kromě vyšší ochrany, protokolování přenosů či anonymizace osobních údajů musí podnikový systém zajistit shromáždění a možnost úpravy či blokace těchto dat. Nová pravidla se týkají i na IT úzce navázaných procesů a dokumentů, které musí zaměstnanci a zákazníci všem firmám odsouhlasit, ideálně ještě před účinností zákona 25.5.2018.

Ředitel Asociace za lepší ICT řešení o.p.s., Marek Dědič ke zjištění dodává: “Ačkoliv finální znění evropského nařízení je k dispozici od 27.4.2016, čekáme v Česku opět na oblíbenou poslední chvíli. Přitom je zavádění požadavků nařízení GDPR ideální příležitostí pro firmy i jejich dodavatele vylepšit firemní procesy a posílit celkovou kybernetickou bezpečnost a odolnost informačního systému – a to chce snad každý. Asociace na webu www.lepsi-reseni.cz proto přináší výklad požadavků GDPR nařízení i přehledy souvisejících služeb.”

Sídlo obchodní společnosti

Založení obchodní korporace a tvorba společenské smlouvy je závislá na mnoha aspektech. Především je to dostupnost financí, druhotně poté zařízení prostorů, kde bude mít firma základnu a kde se budou odehrávat nejdůležitější rozhodnutí – zkrátka sídlo firmy – dále poté například název a cíl společnosti a další stanovy, které se uvádějí při zakládání společnosti do společenské smlouvy.
Sídlo firmy může přitom být jak místem vašeho trvalého bydliště, tak pronajatou kanceláří někde poblíž vašeho domu či bytu (nebo úplně jinde). Avšak v případě, že nejste vlastníkem nemovitosti, jste povinen vyžadovat od majitele prostor souhlas se sídlem firmy právě v daném místě (pokud majitelem nemovitosti jste, pravděpodobně si souhlas sami vyplníte a nikoho dalšího k tomu nepotřebujete). Jestliže však nastane situace v níž nechcete, nebo nemůžete mít sídlo doma (sídlo firmy totiž nesmí narušovat chod domácnosti), anebo vám majitel nemovitosti odmítá poskytnout souhlas, budete se muset začít poohlížet po jiných alternativních možnostech. V tomto případě je jednoduchou a poměrně rychlou volbou zřízení virtuální kanceláře (též virtuální sídlo).
Jedná se o jakousi pronajatou adresu, která bude představovat sídlo vaší společnosti a na kterou vám tudíž bude chodit korespondence pro firmu. Správce virtuálního sídla vám poté bude korespondenci skenovat a zasílat. Avšak to není vše – virtuální sídlo s sebou nese hned několik výhod. První bezesporu dobrou věcí je to, že ušetříte peníze za drahé pronájmy kanceláří a odpadnou i starosti s udržováním těchto prostor, dále získáte určitou dávku soukromí, před zraky sousedů a anonymitu a nakonec máte možnost získat prestižní adresu vaší firmy. Pokud si totiž necháte zřídit virtuální kancelář v Praze, nebo se pro vaše sídlo rozhodnete v Brně, bude vaše firma budit dojem jedničky ve svém oboru, když si může dovolit sídlit ve velkoměstě a určitě zapůsobí na potencionální zákazníky víc, než kdyby se sídlo společnosti nacházelo někde na venkově.
Poskytováním virtuálních sídel se v dnešní době zabývá nespočet firem, zde je však třeba si dát pozor na to, aby nabízené prostory fyzicky opravdu existovaly (mělo by se jednat o nepoužívané nebytové prostory) a aby se nejednalo například o sklepy, nebo podobné nehodící se místnosti. Pokud si však firmu, u které hodláte virtuální kancelář pronajímat prověříte, není třeba se ničeho obávat. Naopak – mnohé solidní firmy dokonce poskytují mimo běžného vybírání a přeposílání pošty i doplňkové služby jako například propůjčku zasedací místnosti, nebo jméno vaší firmy v hlavičce na domě či jeho vnitřních prostorách.

Firemní nákup levněji

Ze statistik vyplývá, že náklady na nákup se ve firmách pohybují okolo 60 % veškerých výdajů. Většina firem by tyto náklady určitě mohla snížit.

 

Stále více firem proto řeší zásobování prostřednictvím externího nákupu. Firma se tak může plně věnovat vlastní podnikatelské činnosti a nákup potřebného materiálu přenechá na odbornících profesionální nákupní firmy. Pracovníci profesionální nákupní firmy díky svému přehledu v oblasti nákupu dokáží efektivně řešit výběr nejvhodnějších dodavatelů a řízení dodavatelského řetězce. Firmy využívající služeb externího nákupu minimalizují rizika uzavření nevýhodných smluv s dodavateli a při realizaci výběrových řízení odpadá riziko neetického či nezákonného jednání vlastních zaměstnanců.

Nezanedbatelnou výhodou externího nákupu je, že má vždy potřebnou kapacitu pracovníků a firma tak nemusí řešit přijímaní či propouštění vlastních zaměstnanců.

Outsourcing nákupu lze řešit kompletně nebo pouze při nákupu určitého druhu zboží. Firma si tak může nezávazně vyzkoušet, co je pro ni výhodnější, zda vlastní nákupní oddělení nebo externí nákup.

Jednou ze zkušených nákupních firem je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Cílem pracovníků firmy ANERI je vždy vyhledání nejvhodnějších dodavatelů.

http://www.aneri.cz/cs/obchod-a-agenturni-zastupovani/

http://aneri.cz/cs/aktualne/firemni-nakup-levneji/

http://www.aneri.cz/cs/marketing/