Datová centra

Co je to datové centrum? Místo, které slouží jako úložiště počítačových serverů, síťových prvků a podpůrné non-IT infrastruktury. Cílem datacentra je zajištění takového zázemí, které je nezbytné pro stabilní a bezproblémové fungování zařízení. Jinými slovy jde o jakési srdce mnoha moderních firem a organizací. To vše ale jistě víte, protože již vlastní datacentrum máte nebo se teprve chystáte na jeho realizaci. Pokud vám záleží na perfektním výsledku, nechte si poradit od odborníků. Inspiraci bylo možné načerpat na konferenci Lepší datová centra 2016. Ta proběhla v prostorách Masarykovy koleje na ČVUT v Praze. Akce se konala 21. září 2016.

Klíčové vlastnosti datových center

V jakém duchu se letošní ročník konference nesl? Dočkali jste se představení zajímavých technologií a vyslechnout jste si mohli množství praktických informací, které vám zprostředkovali provozovatelé top českých datacenter. K hlavním okruhům patřily klíčové části infrastruktury a nástroje pro správu hardwaru a softwaru. Účastníci konference dostali možnost na cokoliv se zeptat – odborníci jim rádi zodpověděli veškeré související dotazy.

Na konferenci například zaznělo, jak datacentrum provozovat, jak zvládnout administraci rozsáhlého virtuálního prostředí datacentra, ale také o ekonomických možnostech snížení spotřeby. Zazněly informace o pokročilých metodách správy a automatizace, netradičních konceptech, superpočítačích a další zajímavosti. Na své si přišli všechny skupiny účastníků.

Praktické zkušenosti

Na konferenci se především rozebíraly praktické zkušenosti s českými instalacemi, například datacenter významných společností jako jsou Seznam.cz, DHL, T-mobile, IT4Innovations a další.

Konferenci bylo možné sledovat i on-line prostřednictvím videokonferenčního systému Lifesize. Více informací ohledně proběhlé konference Lepší datová centra se dozvíte na www.lepsi-reseni.cz.

GDPR se týká všech firem a institucí

GDPR je nařízení Evropského parlamentu a Rady EU o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů. V platnost vstoupí od 25. 5. 2018.

 

GDPR se týká všech firem a institucí, které nakládají s osobními údaji osob. Může se jednat o vlastní zaměstnance i obchodní partnery. Z toho vyplývá, že se toto nařízení o ochraně osobních údajů týká takřka všech firem.

Vzhledem k tomu, že každá firma je specifická, musí mít každá firma a instituce vlastní řešení GDPR uzpůsobené na míru své činnosti a podnikání. GDPR zavádí spoustu nových pravidel a nařízení a stanovuje i vysoké sankce za jejich porušení. Jestliže se firmy a instituce chtějí vyhnout vysokým finančním postihům, nemohou GDPR neřešit.

Každá firma by si měla být vědoma práce s osobními údaji, mít je dostatečně zabezpečené, monitorovat nakládání s nimi, automaticky hlásit a řešit jejich případné zneužití a na případnou žádost být schopna všechny údaje o dané osobě smazat.

Je pochopitelné, že pro každou firmu je zavedení GDPR nemalou zátěží administrativní, časovou i finanční. Žádné organizaci nic nebrání v tom, využít služeb externích konzultantů pro úkoly související s ochranou osobních údajů. Mezi firmy nabízející pomoc, poradenství a konzultace při zavádění GDPR ve firmách patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Odborně proškolení a certifikovaní pracovníci společnosti ANERI pomohou se zavedením potřebných opatření a zajistí průběžnou kontrolu plnění nařízení GDPR.

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/

http://aneri.cz/cs/aktualne/gdpr-se-tyka-vsech-firem-a-instituci/

http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/gdpr-a-osobni-udaje/

Ochranné pracovní brýle ve firemních barvách

Zrak je jedním z nejdůležitějších lidských smyslů, přesto řada lidí podceňuje důležitost jeho ochrany. Ze statistik vyplývá, že až v 90 % případů by ke zranění oka nedošlo, pokud by byly použity správné ochranné pomůcky.

 

Základním ochranným prostředkem na ochranu zraku jsou brýle. Nejsou ale brýle jako brýle. Zcela milná je představa, že pokud si vezmu nějaké brýle, můj zrak je maximálně ochráněn. Vždy je potřeba použít takové ochranné brýle, jejichž konstrukce, tvar a materiály jsou určeny pro konkrétní druh ochrany a jedná se o certifikované ochranné brýle, které spadají do OOPP. Pouze s takovýmito ochrannými brýlemi si pracovník může být jist, že pro ochranu svého zraku udělal maximum.

Rychlý pokrok v průmyslu a obchodu je neustálou výzvou k hledání řešení problémů a sladění bezpečnosti, funkčnosti, kvality a designu. Lídrem ve výrobě ochranných pracovních brýlí je společnost uvex. Cílem společnosti uvex je vyvíjet ochranu zraku, která dokonale chrání a současně umožňuje perfektní vidění.

Společnost uvex přichází s ojedinělou nabídkou ochranných pracovních brýlí pro firmy. Každá firma tak může mít originální pracovní brýle pro své zaměstnance, které budou zajišťovat maximální ochranu jejich zraku. Stačí si vybrat ze široké nabídky uvex modelů a nastavit si ochranné brýle dle vlastních požadavků. Pomocí konfigurátoru lze nastavit barvu rámečku a stranic, přidat vlastní firemní logo, vybrat zorník čirý, s ochranou proti UV nebo speciální s jantarovým zabarvením. Každý si tak sám může navrhnout ochranné pracovní brýle, které zajistí maximální ochranu zraku zaměstnanců a navíc brýle budou unikání ve firemních barvách a s vlastním firemním logem.

Takovéto ochranné brýle na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Tato firma dodává nejen veškeré druhy ochranných pracovních brýlí, ale i kompletní sortiment ochranných pracovních pomůcek značky uvex.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochrana-zraku/vyhody-produktu/

http://www.uvex-safety.cz

Jak si udržet spokojeného zákazníka?

Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout.

 

Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty trošku zanedbává. Každý by si měl spočítat, jaké finanční prostředky vynaložil na jednoho nového zákazníka a jakou částku uvolnil na udržení stávajícího zákazníka.

Mezi první signály, které napovídají, že dlouholetý zákazník uvažuje o odchodu ke konkurenci, patří drobné reklamace a připomínky, které projevuje a které by v minulosti přecházel mlčky. Dává tak najevo, že by chtěl více pozornosti. Zde je možné ještě něco dělat a zákazníka si udržet. Větší problém je, pokud zákazník přestane úplně komunikovat a o nic se nezajímá. Většinou se tak stává, pokud již zákazník přechází ke konkurenci. Zde je potřeba zvážit, zda se ještě vyplatí investovat finance a čas do udržení takového zákazníka.

Z těchto poznatků jasně vyplývá, že zákazníkovi je potřeba se věnovat a připomínat. Důležitá je každá pozornost, ať už se jedná o drobné dárky, schopnost poradit, informace o novinkách, výhody pro stálého klienta apod.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.

Aby byla práce se zákazníky účinná a efektivní, je dobré se poradit s odborníky. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/business-information/pruzkumy/

http://www.aneri.cz/cs/marketing/

http://aneri.cz/cs/aktualne/jak-si-udrzet-spokojeneho-zakaznika?/