Pracovní obuv pohodlná pro každou nohu

Tak jako se liší postavou jednotliví lidé, tak se liší tvarem i jejich nohy. Někteří lidé mají chodidla úzká a dlouhá, jiní naopak krátká a široká. uvex proto nabízí ochrannou pracovní obuv v téže velikosti ale různých tvarů.

 

Ochranná pracovní obuv musí nohu nejen chránit před případným zraněním či poškozením, ale musí pomáhat při stoji a chůzi, musí podporovat nožní klenbu a udržovat patu v kolmém postavení na podložku a také zajišťovat pohodlí pro uživatele.

Mnozí výrobci nabízí obuv pro jednu velikost pouze v jednom tvaru. Pokud je taková obuv pohodlná pro člověka s dlouhým chodidlem, nemůže v žádném případě vyhovovat člověku, který má nohy většího objemu a má tak chodila mnohem širší. Proto uvex nabízí v rámci flexibilního systému vnitřního objemu bezpečnostní obuvi tentýž model obuvi stejné velikosti v řadě různých tvarů. Jednotlivé tvary vycházejí z měření nejširší části chodidla. Měří se obvod chodidla v místě základního kloubu palce a základního kloubu malíčku. Ve velikostních tabulkách obuvi značky uvex si každý může vybrat pracovní obuv takové velikosti a tvaru, která bude maximálně vyhovovat anatomii jeho nohy.

Pracovní obuv flexibilního systému vnitřního objemu značky uvex a veškerý ostatní sortiment ochranných pracovních pomůcek této značky na český trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

http://www.uvex-safety.cz/cz/produkty/ochranna-obuv/vyhody-produktu/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/

http://www.uvex-safety.cz/cz/aktuality/tiskove-zpravy/lanky/pracovni-obuv-pohodlna-pro-kazdou-nohu/

Jak v praxi využít chatbot?

Chatbot neboli chatovací robot (česky nejspíše konverzační automat) se stává stále častějším nástrojem firemní komunikace. Své místo chatboti nalézají především v oblasti služeb (finančních a pojišťovacích), personalistice, e-commerci a uživatelské podpoře.

Nejvíce chatbotů najdeme pochopitelně v anglicky mluvícím světě. Ale i v češtině již máme první úspěšné aplikace chatbotů. Asociace ICT připravuje katalog českých chatbotů, prohlížet a přidávat zajímavé aplikace můžete zde: https://lepsi-reseni.cz/prehledy/chatboti-cesky

AI a finanční služby

Snad nejrozšířenější je nasazení chatbotů či virtuálních asistentů v prostředí finančních institucí. Umělá inteligence radí zákazníkům s výběrem a nastavením kreditních karet, pojištění či investic, čerpáním bonusů, zadáváním reklamací či aktivací přístupu do elektronického bankovnictví. Chytřejší chatboty dokáží klientům či finančním zprostředkovatelům též generovat finální smluvní dokumenty. Tyto služby jsou poskytovány přes textový chat či běžný rozhovor.

Chatboty v HR a personalistice

Čím více zaměstnanců a čím větší poptávka po nových, tím větší úlevu personalistům přináší chatboty a “chytrá konverzační rozhraní”. Nejčastější nasazení je při komunikaci s potenciálními zaměstnanci, v rámci prvních fází výběrového řízení, při zaškolování nových zaměstnanců, plánování směn a dovolených či zodpovídání častých dotazů na plat, bonusy, dovolené.

Prodejní virtuální asistenti

Dokážete si představit virtuální mix zkušeného obchodníka, chytrého vyhledávání a intuitivních doporučení dle známých preferencí zákazníka? Ano, to je dokonalý virtuální asistent pro e-shop či jiný elektronický prodejní kanál. V reálu však již “odlehčené” varianty fungují a pomáhají při hledání vhodných produktů dle textového či hlasového zadání nebo dokonce podle fotografie.

Chatboty a uživatelská podpora

Větší podniky a instituce řeší každý týden stovky dotazů na technickou podporu. Chatbot dokáže jednodušší dotazy vyřešit ihned a bez zatěžování specialistů. Tím ale jeho přínos nekončí, protože díky shromáždění základních informací o uživateli a jeho problému urychluje chatbot i zpracování zbývajících požadavků předaných lidským IT specialistům.

V níže uvedeném článku najdete anglické inspirace, které ukazují, jak mohou na tuto vlnu naskočit české firmy a využít ji ke zefektivnění komunikace se zákazníky či obsluze zaměstnanců. https://www.linkedin.com/pulse/sc%C3%A9n%C3%A1%C5%99e-re%C3%A1ln%C3%A9ho-vyu%C5%BEit%C3%AD-chatbot%C5%AF-marek-d%C4%9Bdi%C4%8D

Promo články

V předkládané práci je řešena především problematika vnější komunikace, ale nelze
rovněž opomenout důležitost komunikace vnitřní, jelikož interní komunikace je dle
mnoha autorů hybnou silou celé organizace a zároveň předpokladem jejího úspěšného
fungování. Pokud má firma přestát všechny změny a útoky dynamického vývoje
vnějšího okolí a zároveň se jim přizpůsobit, je nutné, aby byla vnitřně homogenní, měla
ustálené procesy, sladěnou koordinaci všech svých aktivit, jejichž základem je dobře
fungující interní komunikace. (Holá, 2006) Vnitrofiremní komunikaci můžeme chápat
jako „systém propojující informačně a vztahově organizaci, respektive její zaměstnance
na všech úrovních organizační struktury.“ (Tureckiová, 2004, s. 111) Interní

Promo články

komunikací se zabývá i Winkler (1998), který se od současných českých autorů liší
především tím, že komunikaci nechápe jako základ či podstatu, ale jako jeden z aspektů.
Autor popisuje komunikaci v organizaci jako kombinaci interpersonální, skupinové a
masové komunikace mezi lidmi, přičemž jako komunikační nástroje využívá kulturně
podložené symboly. Proces sdělování autor definuje jako vlastní obsah interakce lidí
prostřednictvím symbolické komunikace. Na komunikaci a interakci je tedy nahlíženo
jako na dva neoddělitelné prvky.
Vnější komunikaci můžeme chápat jako komplex všech forem chování, jimiž daná
organizace o sobě něco sděluje a komunikuje tak s okolním prostředím. Prostřednictvím
vnější komunikace instituce ovlivňuje své klienty a zajišťuje tok informací k širokému
okolí organizace. Externí komunikace také zajišťuje pro určitou organizaci zpětnou
vazbu, z čehož vyplývá, že v systému vnější komunikace mluvíme o komunikaci
oboustranné.
Na městských úřadech, ale i v ostatních organizacích veřejné správy, se v oblasti

Promo články

komunikace setkáváme velmi často s vysokou nepružností, byrokratickými postupy a
malou mírou samostatnosti pracovníků, a to nejen v případě interní komunikace, ale i u
komunikace s širokou veřejností. Důvodem je stále převládající množství organizací,
které jsou tvořeny funkcionální organizační strukturou, kde jsou pracovníci sdružování
dle podobnosti úkolů, dovedností či aktivit. V těchto organizacích převládá direktivní
styl vedení zaměstnanců, který jistě brání rozvoji efektivní komunikace, ať už vnitřní či
vnější.

Promo články

Pokud má dojít ke změně názorů, zaběhlých metod a zlepšení vztahů mezi
organizacemi veřejné správy a veřejností, je posílení vzájemné komunikace nezbytností.
Je velmi podstatné si uvědomit, že stále znát potřeby a vůli občanů je nesmírně důležité.
Obyvatelé si přejí žít ve svém městě bez problémů, v bezpečí, s fungujícími službami,
v příjemném a čistém prostředí s dostatkem příležitostí atd. Samotná obec potřebuje od
svých občanů, aby například pozitivně přijímali její aktivity, chápali její cíle a záměry,
aby vycházeli vstříc obci, když to potřebuje. V podstatě jde o to, aby občané vnímali
svou obec jako spolehlivého a důvěryhodného partnera.

Promo články

Každá firma zpracovávající osobní údaje by měla mít interní směrnice pro GDPR

Pokud hledáte na internetu vzorové interní směrnice pro GDPR, těžko najdete takovou, která bude odpovídat přesně vašim potřebám. Každá firma je jiná a jinak nakládá s osobními údaji.

 

Základem je udělat si jasno (nejlépe sepsat), jaká data jsou shromažďována, jak jsou chráněna a kdo k nim má přístup a kdo odpovídá za veškeré související procesy. Až budete směrnici sepisovat, nezapomeňte uvést: Podle jakého zákona (nařízení) je tvořena, od kdy je směrnice platná, jak se nakládá s daty s osobními údaji ve vaší firmě (jak jsou data pořizována, zpracovávána a ukládána). Důležité je uvést způsob ochrany a zabezpečení dat jak elektronických, tak tištěných. Směrnice by také měla obsahovat zásady bezpečnostních principů pro práci s daty. Určitě nesmíte zapomenout určit odpovědné osoby, osoby, které s daty nakládají a zpracovávají je včetně osob i firem externích, které na základě smlouvy pro vás data s osobními údaji zpracovávají. Každá směrnice také musí obsahovat ustanovení, kdo směrnici vydává a schvaluje.

Je pochopitelné, že pro mnohé menší a středně velké firmy je časově náročné podrobně studovat veškeré náležitosti související s GDPR. Takovýmto firmám se určitě vyplatí poradit se s odborníky a vyřešit otázku GDPR bez zbytečných starostí. Mezi společnosti, které nabízej pomoc nejen s vytvořením vnitrofiremních směrnic, ale i s kompletním zavedením GDPR ve firmách patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://dataosobni.cz/reseni/

http://dataosobni.cz/nase-sluzby/

http://dataosobni.cz/2018/08/16/kazda-firma-zpracovavajici-osobni-udaje-by-mela-mit-interni-smernice-pro-gdpr/