Firemní identita
Firemní identita (Corporate Identity) je jednotný vizuální styl firmy. Firemní identita spojuje do jednotného uceleného systému styl firmy, historii a tradici, firemní hodnoty a firemní kulturu.
Firemní identita je důležitým ukazatelem jednotného vystupování firmy. Jednotný vizuální styl vyzdvihuje image firmy a jasně ji vymezuje mezi konkurencí.
Díky jednotnému grafickému stylu a vystupování pracovníků firmy si zákazníci firmu lépe a snadněji zapamatují. Kvalitně a důsledně zpracovaná firemní identita je jedním z nejdůležitějších a nejúčinnějších marketingových nástrojů.
Firemní identita je konkurenční výhodou, udává přesnou linii a směr, vyjadřuje jedinečnost, originalitu a jednotné vystupování. Firemní identita zefektivňuje propagaci, šetří její náklady a usnadňuje komunikaci. Je základem veškeré firemní prezentace.
Každý by si měl uvědomit, že pro úspěch v podnikání je důležité odlišit se od konkurence a vybudovat si vlastní nezaměnitelnou image. Poutavé, pozitivní a lehce zapamatovatelné sdělení upoutá a pomůže k získání zákazníků.
Vhodně volené grafické prvky a barvy podpoří jedinečnost značky, kterou si zákazníci snadno zapamatují a firmu odliší od konkurence.
Vytvořit firemní identitu, která přesně vystihuje podstatu firmy, a stanovit jasná pravidla je složitý proces. Určitě se vyplatí využít služeb profesionálů. Mezi firmy s mnohaletými zkušenostmi v oblasti marketingového poradenství a tvorby firemní identity patří například společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/poradenstvi-a-konzultacni-cinnost/firemni-identita/