Jak nákupní centrum zatočilo s cenami

Jak si užít nákupní centrum bez následků

Nákupní centrum někdy chce být místem, na kterém se uvidíte se spoustou, s několika shopů a proto se vám určitě mohla by se hodit jedna malá lekce, abyste se v nákupním centru orientovali a nemuseli bloudit jako nomádi pouští. Jakmile se do nákupního centra vydáte třeba na víkend nebo na večer, budete jistě chtít začít v zápětí shoppovat.

Slevy jako má toto nákupní centrum jinde nenajdete

Není to ale tak jednoduché, jak byste si mohli myslet. V nákupním centru totiž zabloudí nejen malé dítě, ale i dospělý a klidně v páru. Jistě se teď smějete, že se autor snaží někomu namluvit, že Nákupní centrum není možné projít bez ztráty kytičky a nezabloudit. No, za normálních okolností se to může jevit jako něco neuvěřitelného, ztratit se v nákupním centru, ale co když se ocitnete v nákupním centru zachváceni horečkou.

Nákupní centrum aneb jak nezabloudit

Ano, jistě slyšíte zcela správně v nákupním centru s horečkou. V době, kdy jsou v nákupním centru povánoční slevy a různé akce, tak po nákupním centru chodí nebo spěchá spousta stejných bláznů, kteří jsou chyceni nákupní horečkou. Takové lidi, a možná k nim patříte i vy sami rozpoznáte podle rozšířeného chřípí}zakaleného zraku, zpoceného čela a mnohdy i něčeho jiného, kteří vzdychají a funí nákupním centrem, prostě bloudí jako bez ducha.

Verejna Omluva firme WEB BROZ z Berouna

Otevrena omluva  vedeni firmy:
Pani Jane Jedlickove, Pan Jan Broz

rada bych se timto dopisem verejne omluvila firme Broz-Webove studio B&J, nebot slo tu o velke nedorozumeni!
Adresa: V Hlinkách 650/25, 266 01, Beroun – Město
Telefon: +420 723 245 331
E-mail: info@broz-web.cz
Skype: broz-web.cz
Web: www.broz-web.cz
Bankovní spojení: 1200247774/2310
Identifikační údaje:
IČO: 88 260 666
DIČ: CZ8560090737
Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Městský úřad Beroun

Z prvu jsem se citila touto firmou podvedena, nebot po delsi dobu nereagovali na komunikace, byla jim zadana zakazka k vypracovani pomerne rozsahove a graficky narocneho webu, a toto odmlceni jsme vnimali jako nedodrzeni predem stanovenych podminek a po predchozich negativnich zkusenostech s jinym prazskym podnikatelem ,tez  jako pokus o podvod  zadrzeni si honorare bez odvedene prace.
Firma je mlada dynamicky se rozvijejici spolecnost zalozena z paru mladych talentovanych lidi, kteri bohuzel meli v tomto obdobi velmi vazny rodinny problem.

Rodinny problem?????? Muze si vubec nekdo dnes dovolit stavit praci pred rodinny problem?? Co muze byt tak duleziteho v rodine ze to muze narusit I chod firmy??
Ze je to malo profesionalni??

Rekla bych pravy opak!!!! Protoze ten kdo pracuje srdcem, a ne jenom jako robot, jeho prace pro nej neni jen “chlebem”, ale i ditetem, milenkou, zenou, realizaci, vsim velmi dulezitym, takovy clovek a takova lidska firma si muze dovolit i profesne rici:

Prominte, Moc se omlouvame, meli jsme vazny rodinny problem, nemohli bychom se Vam a Vasemu projektu v tomto momente venovat s takovym nasazeni jake do toho chceme dat !!!

Ano, a protoze ti co pracuji jsou stale lide, kteri se sve praci venuji srdcem, nabidli nam nejen projekt samozrejme v brzkem case dopracovat ,ale dokonce si jiz ani nic neuctovat za jeho dokonceni!!!!!!!!!!

Jsme firma se sidlem ve Svycarske federaci, ale uzce spolupracujici s Ceskou republikou, vime ze v Cechach je plno talentovanych lidi kteri nabizeji potenzial nad urovni standartu tady ve Svycarsku nebo jinde v Evrope, ale bohuzel je tohoto potencialu casto zneuzivano k podvodum a ruznym uskokum a spekulacim!!
A jak se rika “ryba smrdi od hlavy”, staci se podivat nahoru a je opravde velmi tezke v te velke smesi podvodniku, zlodeju najit opravdu nekoho tak cestneho a kompetentniho jako prave toto mlade webove studio z Beroun.

 

A predevsim, svou praci miluji!!! A kdo miluje tvori veledila a nekdy i zazraky!!!!
Lidsky receno v tom dnesnim prerobotizovanem odlistenem pracovnim svete.

S omluvou a podekovanim za Vasi praci

Ing.Karolina Pappi
 
TTS Telecom Trading Service
Sankt Leonhardstrasse 39
9000-CH Sankt gallen

 

 

SHP Harmanec, a. s. v roku 2011 zhodnotila 42 643 ton zberového papiera

V roku 2011 vyrobila spoločnosť SHP Harmanec, a. s., 40 506 ton papierenských výrobkov a spracovala pritom 42 643 ton zberového papiera. Zaznamenala tak za rok 2011 tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb v hodnote 57 miliónov eur. V súčasnosti spoločnosť zamestnáva 515 pracovníkov. Informoval o tom výrobno-technický riaditeľ SHP Harmanec Jozef Horák.

 

,,SHP Harmanec, a. s. je vedúcou spoločnosťou SHP Group (Slovak Hygienic Paper Group), čo je nadnárodná spoločnosť združujúca skupinu výrobných a obchodných spoločností z oblasti celulózo-papierenského priemyslu. SHP Group patrí do prvej trojky najväčších producentov hygienických papierov v strednej a juhovýchodnej Európe, zastrešuje 8 spoločností v 6 krajinách Európy s ročným obratom 118 miliónov eur. V troch výrobných závodoch SHP Group sa ročne vyrobí viac ako 90 tisíc ton papiera“, povedal J. Horák.


Upresnil, že skupina pozostáva zo štyroch výrobných a štyroch obchodných firiem pôsobiacich v šiestich krajinách. Do skupiny SHP Group patria výrobné závody SHP Harmanec, a. s., SHP Slavošovce, a. s., SHP Celex, a.  d., Banja Luka v Bosne a Hercegovine a chorvátska spoločnosť SHP Intim-Papir. Obchodnými spoločnosťami skupiny sú SHP Bohemia v Českej republike, SHP Hungaria v Maďarsku, SHP Celje v Slovinsku a SHP Zagreb v Chorvátsku. Najvýznamnejšou obchodnou značkou skupiny SHP Group je značka Harmony.

,,SHP Harmanec je jedným z dvoch najvýznamnejších slovenských zhodnocovateľov zberového papiera, keď ho každoročne spracuje cca 42 tisíc ton. Pritom spracovaním 1000 ton zberového papiera sa ušetrí cca 3 000 ton primárnej suroviny, takže SHP Harmanec ušetrí cca 122 400 ton dreva, ktoré by sa muselo vyťažiť a použiť na výrobu buničiny. Predstavuje to cca 29  tisíc dospelých ihličnatých stromov vo veku 60 až 80 rokov rastúcich na ploche okolo 980 hektárov“, vysvetlil J. Horák. Dodal, že spoločnosť v posledných rokoch investuje do komunikácie s konečným spotrebiteľom s cieľom podporiť nákupné zvyklosti smerom k nakupovaniu výrobkov na báze zberového papiera. V tomto roku mení grafický dizajn obalov, ktoré budú obsahom aj grafikou podporovať vnímanie ekologickosti produktov.   

 

Značným environmentálnym prínosom podnikov SHP Group je aj dosahovaný významný vysoký podiel v zhodnocovaní odpadov vznikajúcich v procese výroby hygienických papierov. V spoločnostiach SHP Group sa v roku 2011 podarilo z celkovo vyprodukovaných odpadov dosiahnuť 93,1 %-ný podiel ich zhodnotenia.

V SHP Harmanec sa dosiahol podiel zhodnotenia odpadov z celkovej ročnej produkcie vo výške 92,71 %. Značné zvýšenie podielu sa prejavilo u papierenských kalov vo výške 99,1 % z celkovej ročnej produkcie, ktoré boli zhodnocované hlavne v tehliarskom priemysle, rekultiváciách a pri kompostovaní.

Na modernizáciu kapacít na zvýšenie spracovania zberového papiera v Harmanci prispel aj Recyklačný fond. S jeho podporou sa doteraz zrealizovali 4 projekty za 1,94 milióna EUR. Prvým z nich bola rekonštrukcia papierenského stroja na zvýšenie jeho kapacity, realizovaná v roku 2003, s dotáciou od Recyklačného fondu vo výške cca 460 tis EUR. Nasledovali rekonštrukcie prípravne látky, zabezpečujúce zvýšenie spotreby zberového papiera ako základnej suroviny, spolu o viac ako 6 500 ton ročne, ktoré boli rozložené do dvoch etáp. Prvá z nich sa realizovala v roku 2006 s dotáciou cca 510 tis. EUR a druhá v roku 2007 a 2008 s dotáciou od Recyklačného fondu vo výške cca 560 tis. EUR. V roku 2009 spoločnosť SHP Harmanec, a. s., získala dotáciu vo výške 350 tis. EUR na zvýšenie spotreby zberového papiera – III. etapa. Projekt bol ukončený v priebehu mája 2010.

 

Podporu od Recyklačného fondu dostal v roku 2004 aj projekt realizovaný v  spoločnosti SHP Slavošovce, a. s., s dotáciou 60 tis. EUR, na využitie zachytených vlákien pri výrobe papiera. Na realizáciu všetkých spomínaných projektov prispel Recyklačný fond len do zákonom stanovenej výšky, maximálne 30 % z celkových nákladov, zvyšok pokryli firemné zdroje. Zodpovednosť k životnému prostrediu je samozrejmou súčasťou filozofie SHP Harmanec. O stave životného prostredia spoločnosť pravidelne informuje verejnosť i obchodných partnerov prostredníctvom správy uverejnenej na web stránke www.shpgroup.eu.

www.manmark-praha.weebly.com

ManMark:Telefonický pohovor

Telefonické interview se stále častěji stává součástí výběrového procesu. Jde o první kolo předvýběru, které nabízí řadu výhod. Užitečné je zejména úsporou času:

1.        pokud personalista obsazuje pozici na dálku, tedy do jiného místa, než je její pracoviště, ušetří čas na cestu;

2.        pokud personalista obsazuje pozici, na kterou se hlásí velké množství kandidátů, nebo více pozic se stejnou náplní;

3.        telefonické rozhovory bývají stručnější, takže je možné zvládnout projít víc životopisů než osobně, navíc tak může víc lidí dostat šanci;

4.        nedochází ke sjednání zbytečné schůzky, kdy kandidát nesplňuje některý ze základních požadavků nebo má jiné představy o podmínkách a náplni práce.

ManMark pro personální referenty

Pro dobré zvládnutí telefonického rozhovoru je nutné připravit si kritéria, která potřebujeme ověřit a zároveň je to možné telefonicky. Po telefonu v první řadě můžeme probrat s kandidátem podmínky práce a ujasnit si, zda má o pozici stále zájem. Dále můžeme ověřit tzv. tvrdá data, tedy údaje, jako je dosažené vzdělání, znalosti jazyků, vlastnictví ŘP apod. V určitém omezeném rozsahu můžeme také ověřovat měkká data, tedy např. vstřícnost, komunikační schopnosti nebo obchodní předpoklady.

V rámci ujasnění podmínek práce volíme ty informace, které podle naší zkušenosti často ovlivňují zájem kandidátů o pozici. Mezi tyto podmínky patří místo pracoviště, pracovní doba (zejména směnnost), nějaké specifické nároky na pracovní činnost (práci pouze s cizojazyčnými klienty, čistě obchodní činnost, fyzicky náročná práce, práce ve zdravotně závadných podmínkách apod.) a určitě i platové podmínky. U otázek platu ale volí organizace různou strategii. Někdy o penězích hovoří až v poslední fázi výběru, protože nechtějí kandidáta získat nebo naopak ztratit jen kvůli odměňování, snaží se ho motivovat jinak, považují to za důvěrnou informaci nebo se domnívají, že otázka peněz by měla být pro uchazeče až na druhém místě.

Otázky na tvrdá data – (např. řidičský průkaz při výběru obchodního cestujícího). Abychom nevedli klasický pohovor po telefonu, opravdu vybereme jen otázky na ty údaje, které jsou zásadní pro zvládnutí práce.

Jak jsme uvedli výše, ověřovat lze i měkká data. To má však určité omezení, neboť existují dovednosti, které přes telefon prostě neověříme. Velmi dobře ale dokážeme zjistit, jak kandidát komunikuje po telefonu (od přijetí hovoru, srozumitelnost, po příjemnost a přesvědčivost a samozřejmě další), což se nám může hodit např. u asistentek, telefonistek, prodejců po telefonu nebo u pracovníků help-line. Můžeme také prověřit pohotovost, ochotu se přizpůsobit a také prodejní dovednosti předvedením krátkého prodejního rozhovoru. I pro práci s měkkými daty je důležité, abyste si nejdříve stanovili kritéria zásadní pro postoupení do dalšího kola výběrového řízení. Nemá cenu zkoušet kandidáta z prodejních dovedností jen proto, že zrovna víte jak na to.

 A na závěr několik etických zásad značky ManMark, na které bychom neměli zapomínat:

  • informujeme kandidáta na začátku, o jaký rozhovor se jedná, a dáme možnost určit si termín volání, pokud v tuto chvíli nemůže svobodně hovořit;
  • ptáme se jen na to, co v tuto chvíli potřebujeme vědět, „netrápíme“ druhého zbytečně podrobným dotazováním nebo ukázkami práce (jako je ukázka prodejního rozhovoru);
  • zvládáme slušné ukončení hovoru, i pokud zjistíme, že pro nás uchazeč není zajímavý (buď rozhovor standardně dokončíme, nebo umíme rozhovor ukončit dřív vhodným způsobem);
  • každému, s kým mluvíme, dáme vědět, jak výběrové řízení dopadlo (klidně SMS, nebo mailem).

     Telefonické interview při vhodném použití šetří čas i peníze nás personalistů i kandidátů.

ManMark Czech Republic s.r.o.