Kancelářské židle Praha

Máte sedavé zaměstnání a trávíte dlouhé hodiny u počítače? Pak jistě víte, jak důležitá je pohodlná kancelářská židle. Co možná ale nevíte, je fakt, že komfortní sezení ovlivňuje podstatně Váš pracovní výkon. Pokud se Vám na židli dobře sedí a Vy se cítíte pohodlně, tak se tento stav odráží pozitivně na pracovním výkonu. Pořiďte si i Vy židli k PC od specializované firmy ERGO INTERIER – kancelářské židle Praha.

Kancelářské židle v Praze pro Vaše zdravé sezení

Kancelářské židle mají také podstatný vliv na Vaše zdraví. Pokud se necítíte pohodlně, židle neodpovídá anatomii Vašeho těla a dostatečně nerespektuje Vaše tělesné proporce, dochází k namáhání zad, šije a krčním obratlů. Z toho následně pramení bolesti v těchto problematických oblastech. Všem těmto obtížím lze snadno předejít s kancelářskými židlemi Praha, které Vám přináší ERGO INTERIER!

Kancelářské židle Praha za skvělé ceny

Ergonomické kancelářské židle i další kancelářský nábytek můžete za atraktivní ceny objednávat v internetovém obchodě kancelarskezidle-praha.cz nebo nakupovat přímo v kamenné prodejně v Praze 4, Pod Dálnicí 959/5. V případě Vašich dotazů neváhejte kdykoliv kontaktovat naše specialisty na kancelářské židle Praha. Veškerý náš kancelářský nábytek a kancelářské židle jsou se zárukou kvality.

PopCompanion získává nové inteligentní funkce s aktualizací iOS 7!

Popfax aktualizoval svoji Popcompanion aplikaci scan-to-fax pro iOS 7.Nejnovější verze aplikace přichází s funkcí vylepšeného oříznutí obrazu a užší integrace s původními produkty Apple, které mohou být použity při skenování nebo při výběru již existujících snímků pro poslání faxem.

Aplikace Popcompanion pro iOS je šikovný nástroj pro skenování a faxování dokumentů z iPhonu nebo iPadu na jakékoli národní nebo mezinárodní faxové číslo nebo na více faxových čísel najednou.
Popfax nedávno aktualizoval mobilní faxovou aplikaci Popcompanion, která nyní podporuje všechna zařízení Apple se systémem iOS od verze 3/04-1/07.

Co je nového ve Verzi 1.5.

Skenování v původním rozhraní fotoaparátu Apple. Uživatelé iPhonu a iPadu mohou nyní skenovat dokumenty pomocí známého rozhraní v jejich původním fotoaparátu Apple.

Připojení k Foto Galerii. Tato aplikace je nyní více spjata s dalšími produkty Apple. Popcompanion 1.5 umožňuje uživatelům vybrat obrázky z jejich knihovny fotografií a ihned je odfaxovat. Je to tak intuitivní faxovat obrázky, které byly již dříve naskenovány a uloženy v knihovně.

Nástroj Perspective Crop, začleněný do Popfax mobilní aplikace, umožňuje uživatelům izolovat různé roviny v obraze a oříznout narušení, která byla způsobena perspektivou.

Lepší aspekt černobílého obrázku. Stejně jako dříve nabízí Popcompanion možnosti pro zpracování obrazu. Hlavní novou aktualizací je zlepšení kvality černobílých obrázků.

Znak Výstrahy v menu upozorňuje uživatele na příchozí faxy. Číslo znaku indikuje počet nově přijatých faxů.

Vylepšený grafický design s novými ikonami, které se shodují s vzhledem iOS 7.

Funkce Drag-down pro manuální refresh výpisu faxů, aktualizaci změn a kontrolu nových faxů.

Režim Offline. Aplikace nyní umožňuje uživatelům vytvářet, upravovat a mazat složky, přenos faxů do jiných složek, spravovat kontakty a skupiny, odesílat faxy a SMS přes Popcompanion i bez připojení k internetu. Popcompanion 1,5 řadí akce do fronty během čekání na další připojení k síti pro synchronizaci. Když se uživatel vrátí online, bude mobilní aplikace Popcompanion automaticky synchronizována s účtem Popfax.

Popfax klienti (odborníci a podnikatelé) mají nyní bezprecedentní přístup k jejich faxovým službám, ať už pracují v kanceláři nebo jsou na cestách. Cílem společnosti Popfax je více než kdy jindy, aby byla faxová komunikace jednodušší a efektivnější pro každého.

Tuto aktualizaci lze stáhnout z App Store.

Klienty, kteří mají zájem o aplikaci Popcompanion, zveme, aby dali týmu Popfax vědět, co si myslí o aktualizaci a to tak, že napíší komentář na naší stránce na Facebooku, nebo Tweet @Popfax.

Outsourcing IT je efektivním a moderním řešením pro vaši firmu

Outsourcing IT představuje portfolio služeb spojených se správou výpočetní techniky, které zajišťuje externí dodavatel (specializovaná firma). Nejběžnější forma outsourcingu IT je například správa počítačových sítí.

5krát ano pro outsourcing IT

  • Uvolnění vnitřních zdrojů firmy a s tím související snížení nákladů.
  • Koncepční řešení informačních technologií a jejich efektivním rozvoj.
  • Časová flexibilita IT specialistů a stále dostupné know-how.
  • Smluvně garantované reakční doby na vzniklé problémy.
  • Dostupné náhradní řešení problému, až do doby, než dojde k jeho odstranění.

Ke každému klientovi navíc přistupujeme individuálně a poskytujeme mu profesionální servis dle jeho přání a požadavků. Děláme vše pro to, abychom v rámci služby outsourcing IT podporovali podnikání našich klientů v maximálně možné míře. Naší snahou je nastálé problémy řešit efektivně bez narušení vnitřních procesů, které jsou uvnitř firem nastaveny.

Nabízíme vstupní audit vašeho IT zdarma

Chcete-li patřit mezi firmy, jež mají informační technologie pod kontrolou, kontaktujte nás, rádi vám zpracujeme nezávislý vstupní audit IT.

Vstupní audit je proces, jenž zpravidla trvá několik hodin a je nutné jej realizovat před zahájením dlouhodobé spolupráce (navazuje na službu správa IT), případně tehdy, je-li potřeba zkontrolovat stav ICT nebo práci a služby správce IT.

Výstupem šetření jedokument, který popisuje strukturu a jednotlivé prvky informačních technologií a klíčové problémy spojené s IT. Všechna zjištění odborně ohodnotíme podle závažnosti problému a navrhneme efektivní řešení, jež povede k odstranění nedostatku a uvedení do optimálního stavu.

Jak na komplexní správu počítačové sítě

Správa počítačových sítí vyžaduje komplexní přístup. Na tom se shodnou nejen IT odborníci a kvalifikovaní správci sítí, ale také řada menších či středních firem, které nechali své počítačové sítě spravovat svými známými, studenty nebo nekvalifikovanými „správci sítě“. Po nějaké době totiž každý vlastník sítě dojde k zjištění, že aby mu počítačová síť nepřerostla přes hlavu a následná správa či oprava nebyla spojena s vysokými výdaji, je třeba k správě sítě přistupovat zodpovědně a především komplexně.
Fungující počítačová sít = fungující firma

Není třeba připomínat, že správa sítě je úzce spojena se zabezpečením dat. A to nejen po stránce odcizení, ale především z pohledu jejich ztráty nebo dočasné nedostupnosti v případě kolapsu jednotlivých hardwarových a softwarových prvků počítačové sítě. Nedostupný firemní server či tiskárna, nepřístupná firemní data nebo operační systém v havarijním stavu znamenají pro většinu firem značný problém, se kterým se velmi těžko vyrovnávají. Především v případě, je-li firma na IT technologiích přímo závislá.
Při podobných problémech, kdy dojede ke kolapsu počítačové sítě, firmy musí na určitou dobu přerušit své pracovní procesy, zastavit výrobu nebo prodej svých služeb a čekat, dokud problém někdo nevyřeší. Často tak dochází k situacím, že technik není v danou chvíli k dispozici nebo problém je tak závažný, že na něj „správce sítě“ nestačí. Reakční doba na vzniklý problém se rapidně zvyšuje a firma mezitím sčítá ušlé zisky.
Nesprávně a nezodpovědně udržovaná počítačová síť bude zároveň daleko náchylnější na časté výpadky a problémy, než v případě sítě, kterou komplexně spravuje kvalifikovaný odborník nebo firma poskytující outsourcing IT.
V těchto i mnoha dalších případech se skutečně vyplatí přenechat správu sítě zkušeným odborníkům a preventivně se tak bránit vzniku nežádoucích výpadků na straně počítačové sítě.

Jak vypadá komplexní správa sítě a jaké činnosti zahrnuje?
Mluvit o komplexnosti ve spojení se správou sítě lze v případě, že malá či střední firma přenechá celou svou počítačovou síť v rukou specializované firmy z oblasti outsourcingu IT. Pouze za těchto okolností mohou odborníci k počítačové síti přistupovat komplexně a věnovat se nejenom dílčích úkonům, ale také systematickému budování IT strategie a dalšímu rozvoji IT technologií.

Správa počítačové sítě zahrnuje řadu oblastí

Samotná správa počítačové sítě
Služba správa sítě řeší ve většině případů především využití vhodných aktivních a pasivních prvků, jejich funkčnost, konfiguraci a zabezpečení. Dále také volbu a nastavení softwarového vybavení a správu operačních systémů. V neposlední řadě zabezpečení sítě po stránce přístupových práv a nastavení zabezpečení u jednotlivých prvků sítě (switche, routery, firewally).