Zdraví pod kontrolou – mobilní aplikace Deník pacienta

BRNO – Mimořádně užitečnou a zcela unikátní mobilní aplikaci mohou nyní nově začít využívat lidé, kterým není lhostejné jejich vlastní zdraví. „Deník pacienta“ uvádí na trh společnost KAP CZ, s.r.o.

 

Cílem Deníku pacienta je poskytnout uživateli komplexní přehled o jeho zdravotních záznamech, užívaných lécích, prodělaných očkováních, alergických reakcích atd. Zdravotní informace si ukládá a třídí sám uživatel. Má tak možnost sledovat vývoj své choroby, zaznamenat v měřících modulech důležité údaje a ty pak společně s lékařem vyhodnotit při další prohlídce.

 

Na rozdíl od centralizovaných projektů zdravotních pojišťoven a snaze o propojení databází lékařů si Deník pacienta klade úplně jiné ambice. Díky Deníku pacienta může mít uživatel své zdraví skutečně pod kontrolou. Aplikace mu to rozhodně umožní. Na vzniku programu se z pozice konzultantů podílela celá řada lékařů.

 

V současné době je aplikace dostupná ve verzi pro iPad a lze ji stáhnout na Apple Store. Volit je možné mezi bezplatnou (Lite) variantou a plnou (Full) verzí, která umožňuje spravovat zdravotní dokumentaci většího počtu uživatelů. V nejbližší době nabídneme Deník pacienta také uživatelům, jejichž tablety pracují s operačním systémem Android.

Tvorba levných webů, které vás zviditelní

Levné tvorba WWW to je téma na dlouhou diskuzi. My zde však nebudeme zbytečně diskutovat a rovnou představíme naše skvělé vizitky, které jsou formou propagace firmy, osoby nebo produktu.  Levná tvorba webových stránek se pro vás nyní může stát zábavou a ne přítěží. Vždy se snažíme co nejvíce komunikovat se zákazníky a poradit jim s tím, co je trápí. Naše prezentace formou webové vizitky přináší mnoho výhod, nejen cenu, která je od pouhých dvou tisíc korun. Oproti vytvoření stránek nebo podpůrných ministránek je toto forma mnohonásobně levnější, často ovšem podobně, nebo dokonce více účinná. Pro firmy jsou vizitky dokonalé, zákazníci si k vám snadnou najdou cestu a zjistí si přehledné informace.

Prezentace firmy i soukromé osoby

Základním principem takové vizitky je samozřejmě prezentace, ale mohli bychom mluvit i o jakési formě reklamy, která je ovšem bezplatná a mnohdy účinnější, než kdejaké reklamy placené. Za pár korun získáte trvalé umístění své prezentace na internetu a lidé vás najdou okamžitě. Nejen firmy mohou popsat své služby a produkty, ale můžete představit také své soukromé produkty, návrhy, nápady, nebo třeba vynálezy. Tvorba levných webů je snadná s naší pomocí. Rádi poradíme, jaké jsou další podoby vytvoření webu levně.

Další vizitky

Naše webová vizitka může mít několik podob. Kromě již zmiňovaných firemních a osobních vizitek, je možné vytvořit i prezentaci svého zvířecího miláčka, automobilu, nebo prostě vaší záliby. Takto můžete najít mnoho dalších lidí, kteří s vámi sdílí podobné zájmy a třeba dojde i k výměně zkušeností, nebo dokonce osobnímu setkání. Součástí našich bohatých služeb je také tvorba pozvánek a přáníček. Levné vytvoření webové stránky provádíme rychle a vše vám vysvětlíme, vytvoření vizitky vás posune o další krok kupředu.

Práce z domu Vás bude bavit

Zvolte si takovou činnost, ke které máte vztah a myslíte si, že by Vás mohla bavit. Není nic lepšího, než když se práce stane zábavou. Práce z domu má mnoho výhod, zkuste si třeba představit, kolik času strávíte na cestě do zaměstnání, každé ráno musíte řešit, co si vezmete na sebe, sladit odchody a příchody s malými dětmi. To vše už pro Vás nebude problém. Výborný tip a inspirace pro Vás by mohla být výroba domácího piva. Pokud se chcete pustit do vaření piva, tak to opravdu není nic složitého. Tento výborný mok si můžete udělat pro sebe, svou rodinu a později třeba i na zakázku pro další lidi. Brzy se z toho stane slušný přivýdělek, který jistě oceníte. Jak na to? Domácí výroba z koncentrátů představuje nejjednodušší možnost, jak si uvařit vlastní pivo. Navíc je to i velmi levná záležitost.

Uvařte si domácí pivo

Práce z domu může představovat i vaření vlastního piva. Zdá se Vám to složité? Pokud víte jak na to, brzy zjistíte, že je to velmi snadné a navíc si tím můžete vydělat nějakou tu korunu navíc. Nejjednodušším řešením a také nejlevnějším je vaření piva z koncentrátů (i ze sladových výtažků). Nároky na finance ani prostor nejsou nikterak vysoké, takže se nemusíte bát, že počáteční investice budou nad Vaše možnosti. Na našem webovém portále jakpracovatdoma.cz se dozvíte mnoho užitečných informací, jak si tento lahodný a tolik oblíbený nápoj zhotovit doma. Domácí pivo chutná opravdu skvěle.

Skvělá příležitost pro Vás

Zkuste skloubit práci a zábavu. Pokud jste milovníci piva a zároveň si chcete vydělat nějakou tu korunu navíc, tak zkuste výrobu domácího piva. Práce z domu se stane zábavou a Vy zjistíte, že není vůbec složité uvařit si tento lahodný nápoj, který Češi zkrátka milují. Podrobný návod naleznete na našem webu jakpracovatdoma.cz, ale i na jiných internetových portálech. Je dobré držet se přesně podle pokynů a výsledky se brzy dostaví.

Jak na to, aby vám webové stránky vydělávaly

Každý, kdo již někdy podnikal a pro své podnikání využíval internetové stránky, jistě ví, že zviditelnit se není jednoduché. Pokud se o své stránky nestaráte, upadnou rychle v zapomnění a taková webová prezentace, která není nikde vidět, je naprosto zbytečná. Pokud tedy chcete, aby vás vaše stránky reprezentovaly a přiváděly nové a nové klienty a tím také zvyšovaly váš zisk, je potřeba jim věnovat náležitou pozornost.

Základem úspěchu je samozřejmě přívětivý design samotných stránek. Pokud totiž stránky vypadají jako spíchnuté horkou jehlou, odradí potencionální zákazníky hned, jakmile se na ně dostanou. Z mnohaletých zkušeností víme, že na to, jestli u vás zákazník nakoupí či ne, má vzhled stránek významný vliv. Našim klientům nabízíme kompletní služby v oblasti designu a tvorby internetových stránek. Jsme schopni vytvořit webovou prezentaci na míru přesně podle vašich představ s originálním designem, díky kterému bude vaše zboží či služby pro zákazníky lákavější. Nepodceňujte vliv, jaký mají vaše stránky na zákazníky.

Co dál, když už mám web?

Když už máte slušně vypadající stránky, nastává další problém, jak stránky zviditelnit. Zde máte mnoho způsobů, jak představit stránky novým zákazníkům. Jednou z možností je využití bannerové či PPC reklamy na známějších webech a přivést tak jejich návštěvníky k vám.

Pravděpodobně nejvíce využívanou možností PPC reklamy je PPC reklama Sklik na Seznam.cz a Google Adwords (Google.cz). Jedná se převážně o textovou reklamu zobrazovanou vedle výsledků ve vyhledávání Google.cz a Seznam.cz a na mnoha dalších webech, které od nich tuto reklamu přejímají. Oproti běžné bannerové reklamě, kde se většinou platí za dobu zobrazení nebo za počet zobrazení banneru na stránkách, zde se platí pouze v případě, že na reklamu někdo klikne.

PPC reklamy a jejich jednotlivé části tzv. kampaně si můžete spravovat sami, avšak mnohem rozumnější je svěřit PPC kampaně odborníkům, kteří mají s jejich vytvářením a správou mnohem více zkušeností. I když se to na první pohled nezdá, správně nastavit kampaně tak, aby byly efektivní, není zas až tak jednoduché. Většina lidí si kampaně nenastaví optimálně, pak platí příliš vysoké částky za reklamu a přesto jim se získáním nových klientů reklama nepomáhá.

Již mnohokrát jsme klientům pomáhali řešit právě takovýto případ. Klienti se na nás často obrací s tím, že potřebují pomoci se správou PPC reklamních kampaní. Při jejich převzetí většinou zjistíme, že když si klient nastavoval reklamy sám, ušetřil sice za správu reklamy, ale většinu peněz, které do reklamy dal, v podstatě jen vyhodil z okna.

Při zvažování, zda si necháte svou reklamu spravovat odborníky nebo zda si ji budete spravovat sami, mějte na paměti, že ušetřit peníze na správě reklamy neznamená vždy ušetřit peníze za reklamu, důležitá je také efektivnost reklam.