spechato.cz

TIPAK Tipák je propracovaný inzertní systém kde každý uživatel po jednoduché registraci může zadávat své inzeráty do jednotlivých kategorií k tomuto určených. Tipák je celoplošný a pro každého kdo zvládá základní obsluhu PC. K dispozici je připravena naše podpora ale vdíky jednoduchosti není téměř využívána. Mezi výhody patří např:rozdělení podle krajů ale i měst -možnost hledat ve více městech v kraji. Při hledání Vám systém nabídne kategorie které obsahují hledaný výraz a mnoho dalších perliček. Těšíme se na každého návštěvníka. je propracovaný inzertní systém kde každý uživatel po jednoduché registraci může zadávat své inzeráty do jednotlivých kategorií k tomuto určených. Tipák je celoplošný a pro každého kdo zvládá základní obsluhu PC. K dispozici je připravena naše podpora, ale díky jednoduchosti není téměř využívána. Mezi výhody patří např:rozdělení podle krajů ale i měst -možnost hledat ve více městech v kraji. Při hledání Vám systém nabídne kategorie, které obsahují hledaný výraz. Pro pochopení mrkněte na hledaný výraz HONDA. Připravené jsou parametry pro každou rubriku v podobě velikostí oblečení či výbavy automobilů a motocyklů.Rychlý výběr dispozice bytu v rubrice nemovitosti nebo délka snowboardu v sekci zimní sporty -je toho opravdu hodně co jsme pro Vás připravily a teď se musí ukázat kde je to vhodné a kde ne. Pečlivě Vám chceme naslouchat a inzerci upravovat tak aby Vám padla do oka -je za námi kus práce a velký před námi -pokud to půjde vždy se budeme snažit Vám vyjít maximálně vstříc. Postupem času se seznámíme se všemi kategoriemi tipáku zvlášť. Petr. Těšíme se na každého návštěvníka.

bazos reality

Na stránce tipák.cz najdete mimo jiné kategorie inzerce také inzerci nemovitostí,která Vám celoplošně umožní nabídnout či vyhledat jakýkoliv typ nemovitosti v české republice a to i nabídky nájmů a podnájmů. Každý inzerát může obsahovat 7 fotografií popis a kontakt na inzerenta. Při hledání potom můžete využít podkategotie a filtr parametrů včetně mapky české republiky pro upřesnění polohy nemovitosti.
Inzerci je možno pomocí premium sms i topovat a tím zajistit přední umístnění inzerátu oporoti dalším nabídkám. Důležitá informace je také povinná registrace před samotným vkládáním izerce realit jelikož je toto u nás vyžadováno abychom se vyhnuli nežádoucím či dokonce poškozujícím inzerátům anonymních návštěvníků a tím i zlepšili kvalitu naší inzerce. Věřím že krátkou registraci vyváží kvalita naší inzerce jako takové.
Věřím že se Vám návštěva těchto stránek vyplatí. Těšíme se na Vás.
Petr.

Půjčky z nebankovního sektoru bez registru a poplatku ihned

O nebankovní půjčku bez registru si může požádat každý, komu banka neschválí úvěr nebo půjčku a to z různých důvodů – žadatel o půjčku je v registru dlužníků nebo nemůže prokázat svůj příjem z důvodu krátkého podnikání atd.

Do registru dlužníků se můžete v dnešní době dostat velmi rychle, stačí opožděně zaplatit složenku za telefon, splátku půjčky nebo úvěru a už máte až na 4 roky dveře v bance zavřené.

Naše společnost nabízí nebankovní půjčky bez registru ihned, půjčky bez registru a poplatku, půjčky bez doložení příjmů, půjčku na vyplacení exekuce nemovitosti, konsolidaci půjček, nebankovní hypotéky.

Půjčky nebankovní vyřizujeme bez poplatku předem, odhad nemovitosti je pro klienty zdarma a do registru dlužníků nenahlížíme. Půjčky poskytujeme pouze zástavou nemovitostí – rodinného domu, bytu i družstevního, chaty, komerčního objektu, pozemku.

O nebankovní půjčky online si můžete v klidu zažádat z domu přes internet přes formulář půjčky online  – žádost. Naši pracovníci vás budou kontaktovat do 24 hodin a projednají s vámi podmínky půjčky.

 

www.manmark-praha.weebly.com

ManMark:Telefonický pohovor

Telefonické interview se stále častěji stává součástí výběrového procesu. Jde o první kolo předvýběru, které nabízí řadu výhod. Užitečné je zejména úsporou času:

1.        pokud personalista obsazuje pozici na dálku, tedy do jiného místa, než je její pracoviště, ušetří čas na cestu;

2.        pokud personalista obsazuje pozici, na kterou se hlásí velké množství kandidátů, nebo více pozic se stejnou náplní;

3.        telefonické rozhovory bývají stručnější, takže je možné zvládnout projít víc životopisů než osobně, navíc tak může víc lidí dostat šanci;

4.        nedochází ke sjednání zbytečné schůzky, kdy kandidát nesplňuje některý ze základních požadavků nebo má jiné představy o podmínkách a náplni práce.

ManMark pro personální referenty

Pro dobré zvládnutí telefonického rozhovoru je nutné připravit si kritéria, která potřebujeme ověřit a zároveň je to možné telefonicky. Po telefonu v první řadě můžeme probrat s kandidátem podmínky práce a ujasnit si, zda má o pozici stále zájem. Dále můžeme ověřit tzv. tvrdá data, tedy údaje, jako je dosažené vzdělání, znalosti jazyků, vlastnictví ŘP apod. V určitém omezeném rozsahu můžeme také ověřovat měkká data, tedy např. vstřícnost, komunikační schopnosti nebo obchodní předpoklady.

V rámci ujasnění podmínek práce volíme ty informace, které podle naší zkušenosti často ovlivňují zájem kandidátů o pozici. Mezi tyto podmínky patří místo pracoviště, pracovní doba (zejména směnnost), nějaké specifické nároky na pracovní činnost (práci pouze s cizojazyčnými klienty, čistě obchodní činnost, fyzicky náročná práce, práce ve zdravotně závadných podmínkách apod.) a určitě i platové podmínky. U otázek platu ale volí organizace různou strategii. Někdy o penězích hovoří až v poslední fázi výběru, protože nechtějí kandidáta získat nebo naopak ztratit jen kvůli odměňování, snaží se ho motivovat jinak, považují to za důvěrnou informaci nebo se domnívají, že otázka peněz by měla být pro uchazeče až na druhém místě.

Otázky na tvrdá data – (např. řidičský průkaz při výběru obchodního cestujícího). Abychom nevedli klasický pohovor po telefonu, opravdu vybereme jen otázky na ty údaje, které jsou zásadní pro zvládnutí práce.

Jak jsme uvedli výše, ověřovat lze i měkká data. To má však určité omezení, neboť existují dovednosti, které přes telefon prostě neověříme. Velmi dobře ale dokážeme zjistit, jak kandidát komunikuje po telefonu (od přijetí hovoru, srozumitelnost, po příjemnost a přesvědčivost a samozřejmě další), což se nám může hodit např. u asistentek, telefonistek, prodejců po telefonu nebo u pracovníků help-line. Můžeme také prověřit pohotovost, ochotu se přizpůsobit a také prodejní dovednosti předvedením krátkého prodejního rozhovoru. I pro práci s měkkými daty je důležité, abyste si nejdříve stanovili kritéria zásadní pro postoupení do dalšího kola výběrového řízení. Nemá cenu zkoušet kandidáta z prodejních dovedností jen proto, že zrovna víte jak na to.

 A na závěr několik etických zásad značky ManMark, na které bychom neměli zapomínat:

  • informujeme kandidáta na začátku, o jaký rozhovor se jedná, a dáme možnost určit si termín volání, pokud v tuto chvíli nemůže svobodně hovořit;
  • ptáme se jen na to, co v tuto chvíli potřebujeme vědět, „netrápíme“ druhého zbytečně podrobným dotazováním nebo ukázkami práce (jako je ukázka prodejního rozhovoru);
  • zvládáme slušné ukončení hovoru, i pokud zjistíme, že pro nás uchazeč není zajímavý (buď rozhovor standardně dokončíme, nebo umíme rozhovor ukončit dřív vhodným způsobem);
  • každému, s kým mluvíme, dáme vědět, jak výběrové řízení dopadlo (klidně SMS, nebo mailem).

     Telefonické interview při vhodném použití šetří čas i peníze nás personalistů i kandidátů.

ManMark Czech Republic s.r.o.