Petr Nikl – fotograf, který vidí duši

Fotograf, který vidí duši

 

Hledáte kvalitního fotografa s dobrým okem? Potřebujte někoho, kdo cítí atmosféru? Chcete spolupracovat s člověkem, se kterým se snadno naladíte na jednu společnou vlnu? Jestliže Vám hlavou problesklo třikrát ANO, pak oblíbený pražský fotograf Petr Nikl je pro Vás tou ideální osobou. Citlivé vidění, dokonalý smysl pro záběr a vnímání detailů posunuje jeho fotografie někam dál, než je jen dobře techniky zvládnutý snímek. Petr Nikl je fotograf, se kterým se navíc velmi dobře spolupracuje a jeho fotografie vždy stojí za to.

 

 

Dobrá fotografie, to je okamžik a nekonečné hodiny dřiny

Zlí jazykové tvrdí, že fotografové obklopeni ženami, jen přijdou, zmáčknou spoušť a mají vystaráno. Ač to tak na první pohled vypadá, opak je pravdou. Na vlastní kůži jsem prožil s Petrem Niklem několik dnů focení a každá jeho fotografie skrývá nekonečné hodiny práce. Petr Nikl disponuje nesporným talentem, který z něj vytváří velmi všestranného fotografa. Má co říci svojí volnou tvorbou, ale i jako reklamní fotograf , který tvoří na základě Vašeho zadání a musí umět naslouchat. Je doma v ateliéru i exteriéru. K jeho celoživotnímu tématu patří lidé a jejich tváře. Umí se dostat hluboko pod povrch a vyzvednout ukryté příběhy. Proto je mu tak blízká reportážní nebo třeba i svatební fotografie. V současnosti se zaměřuje stále více na detaily a specializuje se na fotografie jídla, nápoje, šperky a skleněné objekty.

 

 

Reklamní fotografie nebo volná tvorba

V dnešní době jedno bez druhého již téměř neexistuje. Ač Petr Nikl uspěl jako umělec, má za sebou desítky výstav, kdy vystavoval i v Mecce umělců v Paříži, v současnosti se věnuje i oboru reklamní fotografie. Je příjemné, že za objektivem svého fotoaparátu neustrnul a ke svým fotografiím, jako přidanou hodnotu, nabízí i dovednosti počítačového mága. Své fotografie realizuje včetně počítačových retuší a finálních úprav. Kdo zná Petra Nikla jako citlivého fotografa a obdivuje jeho nezapomenutelné ženské akty, je možná překvapen novými pracemi, kdy nafotil několik těžkotonážních kolekcí – letadla a automobily.

 

 

Jestliže hledáte profesionálního fotografa se širokým záběrem a citlivým okem, kontaktujte Petra Nikla ještě dnes. Uvidíte, že budete spokojeni a na společnou práci se budete vždy těšit. Petr Nikl vidí, co mnozí ani netuší.

Jaroslav Kestřánek

Muzikály Praha 2012 program

Muzikály Praha 2012 program je velice hledaným výrazem na českém internetu. My vám pomáháme nalézt vhodnou výsledky, abyste byli spokojeni. 

Muzikály.1ds.cz vám přináší aktuální informace ze světa muzikálů. Informuje o termínech hraní, kde se hraje, za kolik, jaké obsazení a mnoho dalších. Zároveň se snažíme každý muzikál recenzovat a hodnotit, abyste si mohli vytvořit základní obrázek ještě před návštěvou představení.

Úspěšné muzikály:

Děti ráje

Důvěrně je znáte. Buď to byly písničky vašeho mládí, nebo mládí vašich dětí či rodičů. Nestárnou, jsou tady pořád. Možná vás i štvou, ale určitě je zbožňuje někdo, koho znáte. Samy si říkaly o muzikál. Tak jsme to zkusili!

Písničky Františka Janečka, Michala Davida, Zdeňka Bartáka a skupiny Kroky hrají v muzikálu Sagvana Tofiho hlavní roli. Možná je tenhle příběh, který začal na diskotéce v 80. letech i vaším příběhem. Trocha romantiky, maličko nostalgie, humor, zábava, ale i nadhled. Mládí bez ohledu na to, kolik vám dneska je. Čas na blbnutí je vždycky, zvlášť když k tomu hrají Decibely lásky, Poupata, Nonstop, Největší z nálezů a ztrát, Pár přátel, Každý mi Tě lásko závidí a další ze třiceti legendárních písní.

Muzikál Excalibur

Velkolepý muzikál o lásce a zradě, křivdě a odpuštění.Šlechetný Král Artuš přísahá za každých okolností ochraňovat pravdu a lásku před lží a nenávistí- a pak neví, co má dělat, když ho podvede jeho nejvěrnější přítel. Krásná Ginevra jej miluje – a zradí. Lancelot neváhal by umřít pro svého krále – pak ale potká Ginevru. Dobrý čaroděj Merlin nejprve věnuje lidstvu kouzelný meč- a pak toho hořce lituje. Zlá čarodějnice Morgana napřed nezmůže nic-a pak zmůže takřka všechno. Zmije, netopýři, drahokamy, jezdci na bílých koních, poháry plné rubínové krve, největší láska a nejhroznější zrada, vlčice proměňující se v nádherné ženy, noc, zář, sny a prokletí- to je Excalibur. Jeden z nejvelkolepějších příběhů lidstva. Účinkují: Lucie Bílá, Daniel Hůlka, Kamil Střihavka, Michael Kocáb a další.

Více naleznete na našem webu o muzikálech.

www.manmark-praha.weebly.com

ManMark:Telefonický pohovor

Telefonické interview se stále častěji stává součástí výběrového procesu. Jde o první kolo předvýběru, které nabízí řadu výhod. Užitečné je zejména úsporou času:

1.        pokud personalista obsazuje pozici na dálku, tedy do jiného místa, než je její pracoviště, ušetří čas na cestu;

2.        pokud personalista obsazuje pozici, na kterou se hlásí velké množství kandidátů, nebo více pozic se stejnou náplní;

3.        telefonické rozhovory bývají stručnější, takže je možné zvládnout projít víc životopisů než osobně, navíc tak může víc lidí dostat šanci;

4.        nedochází ke sjednání zbytečné schůzky, kdy kandidát nesplňuje některý ze základních požadavků nebo má jiné představy o podmínkách a náplni práce.

ManMark pro personální referenty

Pro dobré zvládnutí telefonického rozhovoru je nutné připravit si kritéria, která potřebujeme ověřit a zároveň je to možné telefonicky. Po telefonu v první řadě můžeme probrat s kandidátem podmínky práce a ujasnit si, zda má o pozici stále zájem. Dále můžeme ověřit tzv. tvrdá data, tedy údaje, jako je dosažené vzdělání, znalosti jazyků, vlastnictví ŘP apod. V určitém omezeném rozsahu můžeme také ověřovat měkká data, tedy např. vstřícnost, komunikační schopnosti nebo obchodní předpoklady.

V rámci ujasnění podmínek práce volíme ty informace, které podle naší zkušenosti často ovlivňují zájem kandidátů o pozici. Mezi tyto podmínky patří místo pracoviště, pracovní doba (zejména směnnost), nějaké specifické nároky na pracovní činnost (práci pouze s cizojazyčnými klienty, čistě obchodní činnost, fyzicky náročná práce, práce ve zdravotně závadných podmínkách apod.) a určitě i platové podmínky. U otázek platu ale volí organizace různou strategii. Někdy o penězích hovoří až v poslední fázi výběru, protože nechtějí kandidáta získat nebo naopak ztratit jen kvůli odměňování, snaží se ho motivovat jinak, považují to za důvěrnou informaci nebo se domnívají, že otázka peněz by měla být pro uchazeče až na druhém místě.

Otázky na tvrdá data – (např. řidičský průkaz při výběru obchodního cestujícího). Abychom nevedli klasický pohovor po telefonu, opravdu vybereme jen otázky na ty údaje, které jsou zásadní pro zvládnutí práce.

Jak jsme uvedli výše, ověřovat lze i měkká data. To má však určité omezení, neboť existují dovednosti, které přes telefon prostě neověříme. Velmi dobře ale dokážeme zjistit, jak kandidát komunikuje po telefonu (od přijetí hovoru, srozumitelnost, po příjemnost a přesvědčivost a samozřejmě další), což se nám může hodit např. u asistentek, telefonistek, prodejců po telefonu nebo u pracovníků help-line. Můžeme také prověřit pohotovost, ochotu se přizpůsobit a také prodejní dovednosti předvedením krátkého prodejního rozhovoru. I pro práci s měkkými daty je důležité, abyste si nejdříve stanovili kritéria zásadní pro postoupení do dalšího kola výběrového řízení. Nemá cenu zkoušet kandidáta z prodejních dovedností jen proto, že zrovna víte jak na to.

 A na závěr několik etických zásad značky ManMark, na které bychom neměli zapomínat:

  • informujeme kandidáta na začátku, o jaký rozhovor se jedná, a dáme možnost určit si termín volání, pokud v tuto chvíli nemůže svobodně hovořit;
  • ptáme se jen na to, co v tuto chvíli potřebujeme vědět, „netrápíme“ druhého zbytečně podrobným dotazováním nebo ukázkami práce (jako je ukázka prodejního rozhovoru);
  • zvládáme slušné ukončení hovoru, i pokud zjistíme, že pro nás uchazeč není zajímavý (buď rozhovor standardně dokončíme, nebo umíme rozhovor ukončit dřív vhodným způsobem);
  • každému, s kým mluvíme, dáme vědět, jak výběrové řízení dopadlo (klidně SMS, nebo mailem).

     Telefonické interview při vhodném použití šetří čas i peníze nás personalistů i kandidátů.

ManMark Czech Republic s.r.o.

manmark-praha.weebly.com

ManMark:Telefonický pohovor

Telefonické interview se stále častěji stává součástí výběrového procesu. Jde o první kolo předvýběru, které nabízí řadu výhod. Užitečné je zejména úsporou času:

1.        pokud personalista obsazuje pozici na dálku, tedy do jiného místa, než je její pracoviště, ušetří čas na cestu;

2.        pokud personalista obsazuje pozici, na kterou se hlásí velké množství kandidátů, nebo více pozic se stejnou náplní;

3.        telefonické rozhovory bývají stručnější, takže je možné zvládnout projít víc životopisů než osobně, navíc tak může víc lidí dostat šanci;

4.        nedochází ke sjednání zbytečné schůzky, kdy kandidát nesplňuje některý ze základních požadavků nebo má jiné představy o podmínkách a náplni práce.

ManMark pro personální referenty

Pro dobré zvládnutí telefonického rozhovoru je nutné připravit si kritéria, která potřebujeme ověřit a zároveň je to možné telefonicky. Po telefonu v první řadě můžeme probrat s kandidátem podmínky práce a ujasnit si, zda má o pozici stále zájem. Dále můžeme ověřit tzv. tvrdá data, tedy údaje, jako je dosažené vzdělání, znalosti jazyků, vlastnictví ŘP apod. V určitém omezeném rozsahu můžeme také ověřovat měkká data, tedy např. vstřícnost, komunikační schopnosti nebo obchodní předpoklady.

V rámci ujasnění podmínek práce volíme ty informace, které podle naší zkušenosti často ovlivňují zájem kandidátů o pozici. Mezi tyto podmínky patří místo pracoviště, pracovní doba (zejména směnnost), nějaké specifické nároky na pracovní činnost (práci pouze s cizojazyčnými klienty, čistě obchodní činnost, fyzicky náročná práce, práce ve zdravotně závadných podmínkách apod.) a určitě i platové podmínky. U otázek platu ale volí organizace různou strategii. Někdy o penězích hovoří až v poslední fázi výběru, protože nechtějí kandidáta získat nebo naopak ztratit jen kvůli odměňování, snaží se ho motivovat jinak, považují to za důvěrnou informaci nebo se domnívají, že otázka peněz by měla být pro uchazeče až na druhém místě.

Otázky na tvrdá data – (např. řidičský průkaz při výběru obchodního cestujícího). Abychom nevedli klasický pohovor po telefonu, opravdu vybereme jen otázky na ty údaje, které jsou zásadní pro zvládnutí práce.

Jak jsme uvedli výše, ověřovat lze i měkká data. To má však určité omezení, neboť existují dovednosti, které přes telefon prostě neověříme. Velmi dobře ale dokážeme zjistit, jak kandidát komunikuje po telefonu (od přijetí hovoru, srozumitelnost, po příjemnost a přesvědčivost a samozřejmě další), což se nám může hodit např. u asistentek, telefonistek, prodejců po telefonu nebo u pracovníků help-line. Můžeme také prověřit pohotovost, ochotu se přizpůsobit a také prodejní dovednosti předvedením krátkého prodejního rozhovoru. I pro práci s měkkými daty je důležité, abyste si nejdříve stanovili kritéria zásadní pro postoupení do dalšího kola výběrového řízení. Nemá cenu zkoušet kandidáta z prodejních dovedností jen proto, že zrovna víte jak na to.

 A na závěr několik etických zásad značky ManMark, na které bychom neměli zapomínat:

  • informujeme kandidáta na začátku, o jaký rozhovor se jedná, a dáme možnost určit si termín volání, pokud v tuto chvíli nemůže svobodně hovořit;
  • ptáme se jen na to, co v tuto chvíli potřebujeme vědět, „netrápíme“ druhého zbytečně podrobným dotazováním nebo ukázkami práce (jako je ukázka prodejního rozhovoru);
  • zvládáme slušné ukončení hovoru, i pokud zjistíme, že pro nás uchazeč není zajímavý (buď rozhovor standardně dokončíme, nebo umíme rozhovor ukončit dřív vhodným způsobem);
  • každému, s kým mluvíme, dáme vědět, jak výběrové řízení dopadlo (klidně SMS, nebo mailem).

     Telefonické interview při vhodném použití šetří čas i peníze nás personalistů i kandidátů.

ManMark Czech Republic s.r.o.