Konference o datových centrech 2014

Dne 10. dubna 2014 se konala pod záštitou Asociace ICT konference se zajímavým tématem Infrastruktura datových center. Tento seminář pro IT profesionály se konal v Clarion Congress Hotel Praha, kde se sešli zkušení odborníci z okruhu uživatelů i dodavatelů – v rámci přednášek a panelové diskuze prošli klíčové oblasti, které ovlivňují efektivitu non-IT části datových center a větších serveroven. Nechyběly praktické zkušeností s optimalizací infrastruktury, upozornění na rizika a představení vize dalšího vývoje v tomto sektoru. Krom jiných zde vystoupili odborníci z firem T-Mobile, Pronix a COMPLETE CZ.

Stručně o pořadateli akce

Konferenci pořádala Asociace za lepší ICT řešení, která má za cíl vytvářet profesionální platformu pro výměnu zkušeností uživatelů a zviditelnění řešení, která jsou z technického i ekonomického hlediska skutečně přínosná. Tím se snaží přispívat ke zvýšení jak efektivity institucí a firem, tak i k růstu české ekonomiky a budování společnosti založené na znalostech a inovacích. Více informací o této společnosti naleznete na webových stránkách www.lepsi-reseni.cz

Asociace za lepší ICT řešení

Program konference v kostce

Konferenci o datových centrech zahájil pan Martin Petrovka ze společnosti COMPLETE CZ přednáškou o trendech v oblasti non-IT infrastruktury s několika zajímavými a praktickými příklady z praxe. Dále pan Antonín Sládek mluvil o auditu a optimalizaci datových center. Pro všechny přítomné byla zajisté přínosem přednáška pana Vladimíra Houšky z firmy COMPLETE CZ, který mluvil o úsporách při chlazení ICT technologií s konkrétními příklady z České republiky. Pan Milan Egart ze společnosti Pronix mluvil o efektivní volbě záložního napájení datového centra, zvláště pak o dynamických UPS sytémech. Předposlední bod přednášek měl pan Jaroslav Zapletal, který rozebíral možnosti cloudových datacenter. Celkově dopolední program uzavřel pan Marek Dědič, ředitel Asociace za lepší ICT řešení, který představil výsledky průzkumu mezi správci datových center v ČR na téma Hlediska uživatelů služeb datacentra a následně i moderoval závěrečnou diskuzi s námětem Jak dosáhnout většího výkonu s nižšími náklady.

Pokud vás výše uvedené informace zajímají a neměli jste možnost zúčastit se této konference, níže vám přinášíme videa z jednotlivých částí tohoto semináře.

Proklikem níže se dostanete na jednotlivá videa ze semináře:

Popfax nabízí volitelné faxové funkce bez dodatečných nákladů v průběhu celého dubna

Popfax.com, globální poskytovatel internetového faxového řešení, spustil speciální Velikonoční Nabídku pro nové i stávající zákazníky – možnost využít celou řadu pokročilých faxových funkcí bez příplatku v průběhu měsíce dubna.

Mobilita hraje pro podniky stále větší roli a komunikační aplikace poskytují společnostem svobodnou pracovní sílu, kterou potřebují. Výsledkem je, že úspory spojené s větší mobilitou se staly pro firmy hlavním podnětem přesunout se od jejich tradičních komunikačních prostředků k online faxovým řešením na bázi cloudu.

V zájmu urychlení přechodu faxové komunikace každé společnosti na cloud spustil Popfax speciální Velikonoční nabídku pro své nejoblíbenější faxové řešení „Odeslat / Přijmout“ a poskytuje všechny své pokročilé produktivní faxové funkce zdarma.

Všichni zákazníci, kteří si předplatí balíček Odesílání / Přijímání Faxů do konce dubna, získají:

  • Přidělené lokální faxové číslo nebo možnost přenosu jejich stávajícího čísla ZDARMA.
  • Zabezpečený online účet pro faxování kdekoli a kdykoli z PC, tabletu  nebo smartphonu.
  • Neomezené přijímání faxu zdarma.
  • Zdarma mobilní faxovou aplikaci Popcompanion mobile kompatibilní s operačními systémy iOS, Android a Blackberry.

Kromě toho budou mít zákazníci Popfaxu možnost mít Produktivní faxové funkce zcela ZDARMA a budou moci:

  • Odesílat & přijímat faxy via email.
  • Posílat perzonalizované faxy.
  • Posílat doporučené faxy tak, jako by to byly doporučené emaily.
  • Přijímat faxy na více emailových adresách.
  • Používat OCR ke snadnějšímu načtení a organizování všech účtů, výkazů a dokumentů odeslaných nebo přijatých faxem.
  • Nastavit uvítací zprávu a přijímat hlasovou poštu.
  • Organizovat konferenční volání.
  • Seskupovat kontakty po regionech, společnostech atd.

Proč se obtěžovat s nákladným, neefektivním a zastaralým technologickým řešením? Popfax nabízí svým zákazníkům nejnovější online faxové řešení, které je bezpečné, soukromé a může být dodáno přímo do Vaší emailové schránky, kdykoliv a kdekoliv na světě.

Tým Business Support Popfax s radostí pomůže zákazníkům s případnými dotazy, podněty nebo nápady. Klienti mohou kontaktovat náš support team prostřednictvím kontaktního formuláře nebo mohou kliknout na tlačítko „Zavolej mi zpátky“ v horní části hlavní stránky.

Tým Popfax přeje všem Veselé Velikonoce a zve všechny obchodníky, aby využili tuto Velikonoční Nabídku.

Proč přicházíme o zákazníky

Přemýšlíte nad tím proč Vám klesají zisky Vaší firmy? Zde jsme vybrali nejčastější důvody důvody, proč změnit marketingovou firmu a jak si vybrat tu správnou.

NÁKLADY NA PROPAGACI VAŠÍ FIRMY JSOU VYSOKÉ
Každému oboru by se měl věnovat vždy odborník. Daně asi taky nesvěříte někomu kdo na takovou práci nemá patřičné vzdělání. Důvody pro změnu v propagaci mohou být různé, každopádně, kdo neinvestuje do propagace – toho nikdo nenajde. Nejčastěji to může být tím, že firma která se o vás stará dělá jen to co vy po ní chce. Další důvod může být i ten, že Vám doporučuje jimi vyzkoušené postupy, ale tyto postupy dobře fungovali před nějakým časem a dnes jsou už pase. Důležitým hlediskem jsou i peníze, jsou možnosti které jsou levné, ale přesto účinné. „Například drahá televizní reklama už taky není co bývala, dnes světu vládne především internet,“ vyjmenovává Pavel Hrejsemnou, odborník na firemní marketing společnosti SROZUMEM cz.

KOMUNIKUJE S VÁMI VAŠE MARKETINGOVÁ FIRMA?
Jeden z nejčastějších důvod změny marketingové firmy je způsob komunikace. Minimální nebo dokonce žádná komunikace a poskytování informací ze světa marketingu klientovi obvykle vede k poklesu povědomí o vaší firmě či značce. Nejde naplánovat efektivně propagaci na několik let do předu.

VYMĚŇTE MARKETINGOVOU FIRMU, KDYŽ VÁM KLESAJÍ ZISKY
Jeden z dalším důvodem změny marketingové firmy mohou být chyby ve strategii reklamních kampaní a samotné propagace. Vaše podnikání se musí otevřít světu většině bohatě stačí naší zemi.

JE VAŠE MARKETINGOVÁ FIRMA DRAHÁ?
Důvodem změny marketingové firmy může být i vysoká cena za její služby. Každopádně ten kdo je nejlevnější, nezaručuje, že se ve svém oboru dále vzdělává, má styky v českých medií a zná aktuální trendy v marketingu. „Naše společnost v oblasti firemního marketingu se pohybuje od roku 1994, tedy letos je to dvacet let a proto víme co děláme,“ říká Pavel Hrejsemnou.

JAK SI VYBRAT DOBROU MARKETINGOVOU FIRMU?
Už jste se rozhodli změnit marketingovou firmu? Ale jak si vybrat dobře? Jak nenaletět? „Nejjednodušší je se podívat na reference, tím, že do Vámi vytipované marketingové firmy zavoláte a domluvíte si schůzku, ideálně aby Vás jejich odborník navštívil osobně u Vás ve firmě. Když Vás navštíví osobně, bude mít rovnou přesnější představu co by bylo pro Vás vhodné. Je mi jasné, že to ne vždy jde osobně, sami se staráme o firmy které jsou z druhého konce republiky, přesto nám spolupráce dlouhodobě vychází, a čas od času se i tak sejdeme,“ radí odborník z firmy SROZUMEM cz

PopCompanion získává nové inteligentní funkce s aktualizací iOS 7!

Popfax aktualizoval svoji Popcompanion aplikaci scan-to-fax pro iOS 7.Nejnovější verze aplikace přichází s funkcí vylepšeného oříznutí obrazu a užší integrace s původními produkty Apple, které mohou být použity při skenování nebo při výběru již existujících snímků pro poslání faxem.

Aplikace Popcompanion pro iOS je šikovný nástroj pro skenování a faxování dokumentů z iPhonu nebo iPadu na jakékoli národní nebo mezinárodní faxové číslo nebo na více faxových čísel najednou.
Popfax nedávno aktualizoval mobilní faxovou aplikaci Popcompanion, která nyní podporuje všechna zařízení Apple se systémem iOS od verze 3/04-1/07.

Co je nového ve Verzi 1.5.

Skenování v původním rozhraní fotoaparátu Apple. Uživatelé iPhonu a iPadu mohou nyní skenovat dokumenty pomocí známého rozhraní v jejich původním fotoaparátu Apple.

Připojení k Foto Galerii. Tato aplikace je nyní více spjata s dalšími produkty Apple. Popcompanion 1.5 umožňuje uživatelům vybrat obrázky z jejich knihovny fotografií a ihned je odfaxovat. Je to tak intuitivní faxovat obrázky, které byly již dříve naskenovány a uloženy v knihovně.

Nástroj Perspective Crop, začleněný do Popfax mobilní aplikace, umožňuje uživatelům izolovat různé roviny v obraze a oříznout narušení, která byla způsobena perspektivou.

Lepší aspekt černobílého obrázku. Stejně jako dříve nabízí Popcompanion možnosti pro zpracování obrazu. Hlavní novou aktualizací je zlepšení kvality černobílých obrázků.

Znak Výstrahy v menu upozorňuje uživatele na příchozí faxy. Číslo znaku indikuje počet nově přijatých faxů.

Vylepšený grafický design s novými ikonami, které se shodují s vzhledem iOS 7.

Funkce Drag-down pro manuální refresh výpisu faxů, aktualizaci změn a kontrolu nových faxů.

Režim Offline. Aplikace nyní umožňuje uživatelům vytvářet, upravovat a mazat složky, přenos faxů do jiných složek, spravovat kontakty a skupiny, odesílat faxy a SMS přes Popcompanion i bez připojení k internetu. Popcompanion 1,5 řadí akce do fronty během čekání na další připojení k síti pro synchronizaci. Když se uživatel vrátí online, bude mobilní aplikace Popcompanion automaticky synchronizována s účtem Popfax.

Popfax klienti (odborníci a podnikatelé) mají nyní bezprecedentní přístup k jejich faxovým službám, ať už pracují v kanceláři nebo jsou na cestách. Cílem společnosti Popfax je více než kdy jindy, aby byla faxová komunikace jednodušší a efektivnější pro každého.

Tuto aktualizaci lze stáhnout z App Store.

Klienty, kteří mají zájem o aplikaci Popcompanion, zveme, aby dali týmu Popfax vědět, co si myslí o aktualizaci a to tak, že napíší komentář na naší stránce na Facebooku, nebo Tweet @Popfax.