Nalistuj

Svět Dnes

V dnešní době se bez internetu neobejde většina z nás. Slouží nejen k vyhledávání informací, posílání zpráv či ke komunikaci s přáteli. Velmi často se internet využívá i k podnikání nebo alespoň k přivýdělku při zaměstnání. Důležité pro práci v online světě je kvalitní webová prezentace, která přiláká co nejvíce spokojených zákazníků. K tomuto kroku slouží tzv. SEO konzultant, který pomáhá zlepšit online marketing a zviditelnit váš web na přední pozice vyhledavačů a celkově zvýšit i peněžní příjmy. SEO konzultant by měl zvládat několik činností, na které se nyní zaměříme.
SEO konzultant

nalistuj

Než se pustíme do samotného zpracování zakázky v podobě vašeho webu, je důležité vybrat správného SEO konzultanta, který se v problematice dobře orientuje a v lepším případě má i několikaletou praxi.
Správný SEO konzultant neřeší jen SEO, ale dívá se na problém globálně.

iZprávy – co má umět

Do profese SEO konzultanta samozřejmě spadá několik činností, které by měl správný odborník v tomto oboru zvládat, aby dokázal svým klientům přinést maximum a dosáhnout jejich tíženého výsledku.

SEO konzultant a seo

SEO konzultant by se měl rozhodně vyznat v marketingu a použitelnosti webových stránek. Pomůže tak klientovy ve tvorbě například zpětných odkazů a mezi ty správné patří takové, které člověku po kliknutí na něj přinese zákazníkovy informace či produkt, který hledal.

SEO konzultant – programování

Každý SEO konzultant nemusí být profesionálem v programování, nicméně pokud jej zvládá, není to rozhodně na škodu. Většina konzultantů při své práci spolupracuje s programátory.

Profi články – orientace v HTML

Každý web má i svůj HTML kód, který by SEO konzultant měl rozhodně znát a umět se v něm orientovat. Může pak lépe webové stránky optimalizovat pro vyhledavače, a zjistit, kde v kódu nastala chyba.

SEO konzultant a komunikace

Samozřejmostí je, že každý SEO konzultant musí umět dobře komunikovat s lidmi. Pečlivě zjistit podstatu problému svého klienta, tak, aby se mu mohl maximálně věnovat. Musí tedy umět naslouchat a pochopit potřeby svých zákazníků.

John Travolta o Dianetice
John Travolta o Dianetice

Dobrá práce se slohem

Umět dát dohromady smysluplný text bez gramatických chyb je další nezbytnou dovedností každého SEO konzultanta. Je důležité, aby uměl dát dohromady kvalitní text pro návštěvníky webu, který bude dobře znít.
Rozjíždíte nový internetový byznys? Nebojte se oslovit SEO Konzultanta, který vám poradí nejen s optimalizací webu, ale pomůže vám zvýšit peněžní zisky.

FinList

FinList – Press News Media komunikační agentura

Jsme talentovaný a dynamický tým. Naše agentura Press News Media se zaměřuje na marketing na internetu, SEO, public relations, tiskové zprávy, ale i PR články. Pomůžeme vám s propagací vaší firmy všemi dostupnými kanály.
Kde publikovat PR článek? neváhejte nás oslovit
Náš zkušený tým pro vás vypracuje jakoukoliv tiskovou zprávu, PR článek, postará se o propagaci vašich webových stránek či e-shopu. Umíme za vás komunikovat s médii.
PR články – Press News Media

Home and Garden – Internetový marketing

Tvoříme na míruprofi texty, které informují zákazníky o vašich službách, výrobcích či chystaných novinkách. Umisťujeme je na relevantní weby dle oboru. Umíme copywriting i korekturu a editaci textů, tvorbu microsites i klasických webů. Vytváříme a spravujeme pro vás účty na sociálních sítích. Děláme vše proto, aby byla vaše firma vidět. Důležitá není jen PPC reklama či bannery, ale také komunikace se zákazníky. Jedině tak si vybudujete pověst kvalitní firmy.
seo: PR články a tiskové zprávy
Chcete, aby se o vás vědělo, aby byly vidět nejnovější produkty, nově vybudovaná pracovní místa? Pak se obraťte na nás a my vám vytvoříme kvalitní tiskovou zprávu, která obsahuje všechny stanovené náležitosti.

profi texty – kdo jsme

Press News Media – jsme mediální  komunikační agentura vzniklá v roce 2012. Spolupracujeme se zkušenými odborníky z celé řady oborů. Poskytujeme služby v oblasti umění, životního stylu, financí, luxury segmentu i v médiích a na internetu. Působíme nejen v České republice, ale i na Slovensku. Našim cílem je mít dlouhodobé a spokojené klienty, kteří se vždy rádi vracejí. Mezi naše zákazníky patří více či méně známé firmy, kterým pomáháme uvádět na trh nové produkty, zvýšit prodej výrobků, vytvořit nové webové aplikace, apod. Na našich webových stránkách najdete nejen potřebné kontakty, ale i reference a kompletní rozsah našich služeb.
Kontaktujte nás, zajistíme Vám vydání článků na kvalitních mediích za skvělé ceny.

LiveMag

LiveMag

Na internetu není obtížné najít nejnižší cenu, navíc to obyčejně nebývá nejdůležitější. Téměř vždy je nejnižší cena dosažena za senu nepřijatelných kompromisů. Nejhorší je, že naopak ani vysoká cena není zárukou bezproblémové kvality.

Jak tedy posunout nakupování na novou úroveň?

Odpovídá zakladatel serveru kvalt.cz Lukáš Neterda

Sestavujeme kvalt.cz jako katalog znalostí od expertů na různé obory, který hodnotí produkty podle parametrů. Začali jsme se segmentem výživy a zdraví, protože bez pokrytí této oblasti je jakákoliv další debata o kvalitě nemožná. Nemá smysl investovat do kvality v jiných oblastech života, pokud například člověk kupuje objektivně vadné potraviny.

Morava

Takže se tedy kvalt.cz soustředí na zdraví a potraviny?

To je jen začátek. Pochopitelně se ale náš koncept na těchto segmentech nevyčerpal, naopak dokázal pouze svůj potenciál tam, kde jinak internet uživatele spíše mate a frustruje.

Internet mate uživatele, protože se pouze kupí protichůdné informace bez kontextu a je prakticky nemožné udělat si logický a smysluplný názor natož kvalifikované nákupní rozhodnutí, které má smysl.

Příkladem jsou naše stránky o příčinách stárnutí a hormetickém efektu, které poskytnou uživateli obrovský vhled do problematiky. Poté bude chápat, proč jsou například olivové oleje hodnoceny podle daných kritérií.

StyleMag

Na články organicky navazuje hodnocení kvality produktů a srovnání cen, jaké známe z jiných serverů. Pokud něco kupujete, rozhodně se vyplatí zavítat i na kvalt.cz. vyhledát dané téma pomocí vestavěného vyhledávače.

Rozesílání newsletterů a GDPR

Tak jako pro všechna zpracování osobních údajů je potřeba mít pro zpracování osobních údajů nějaké zákonné oprávnění, je takovéto zákonné oprávnění nutné i při zpracování osobních údajů za účelem hromadného rozesílání newsletterů prostřednictvím e-mailů.

 

Oprávněný důvod pro zasílání obchodních sdělení je v případě, že jsou zákazníkovi, který již nakoupil nějaké zboží či služby, nabízeny doplňkové služby či výrobky související s předcházející transakcí a lze předpokládat, že zákazník může takovouto komunikace očekávat. V ostatních případech je pro zasílání newsletterů potřeba nejprve souhlas subjektu údajů za účelem zpracování jeho osobních údajů pro tyto účely.

Aby byl udělený souhlas platný, musí splňovat podmínky, které GDPR stanovuje. Souhlas musí být výslovný, prokazatelný, informovaný a nesmí být ničím podmíněný. Žádost o takovýto souhlas musí být srozumitelný a musí obsahovat popis účelu zpracování, způsob zpracování a informací, kdo a po jakou dobu osobní údaje zpracovává a jak jsou tyto údaje chráněny. Každý subjekt údajů musí být ještě informován o svých právech, zejména pak že souhlas lze kdykoliv odvolat a jakým způsobem.

http://dataosobni.cz/2018/05/28/rozesilani-newsletteru-a-gdpr/

http://dataosobni.cz/zakladni-pojmy/

http://dataosobni.cz/povinnosti/