PR Články » Ekonomika a finance » Realizace PPC správy marketingu
Realizace PPC správy marketingu
Všechny internetové PPC reklamy jsou jedním z nejefektivnějších způsobů propagace webů nebo produktů. Nesporná výhoda je v možnosti uvedení reklamní kampaně velmi rychle. Spolu s tím je nezanedbatelná možnost zacílení PPC kampaně. To zajistí efektivní řízení investic.
Nehledáte spíše internetovou agenturu IT Logica s.r.o. z Brna?
Jak se dají realizovat PPC kampaně?
Při doporučení výšky daného rozpočtu do marketingu skrze PPC reklamy se dají zajistit takové aktivity, aby byl maximalizován počet přístupů na web. Tím se docílí i vyšší konverze.
Na počátku musí být analýza klíčových slov s cílem najít co nejširší relevantní klíčová slova. Tedy s vysokou aktuální hledaností a tedy i potenciálem získání návštěvníků.
Na základě analýzy se zvolí vhodné objekty a navržena přesná struktura PPC reklamy. Její rozdělení na kampaně a reklamní PPC sestavy. Poté spustíme PPC inzerci v reklamních PPC systémech.
ITLogica – Google Adwords Certified Partner
Google Adwords Certified Partner potvrzuje zkušenosti správců PPC reklamy ITLogica. S důrazem na znalost a ovládání Google AdWords. Včetně vytváření strategie PPC kampaní klientů. Certifikace Adwords umožňuje čerpání výhod společnosti Google.
ITLogica splňuje přísné podmínky nezbytné pro získání certifikátu:
- Minimálně jeden ze zaměstnanců ITLogica úspěšně složil alespoň dvě zkoušky programu GACP
- Firma přesáhla minimální hranici 10000 USD investovaných PPC kampaní Adwords po dobu 90 dní
Úspěšnosti PPC kampaní?
ITLogica ihned od spuštění sleduje výkonnost reklamních kampaní PPC a optimalizuje součásti tak, aby PPC kampaně dosahovaly žádaných cílů. O všech krocích a výsledcích reklamní kampaně informujeme klienta v pravidelných reportech.
Formy reklamních kampaní?
Reklamní kampaně s platbou za pro klik (PPC):
- Fulltextové PPC kampaně – umístěny před výsledky neplaceného vyhledávání nebo po straně.
- Kontextové PPC kampaně – přímo v obsahové struktuře webů. Forma zobrazení reklam je textová či grafická. Je cílena na konkrétní slova a klíčové fráze z textového obsahu stránek.
PPC kampaně a srovnání se SEO?
PPC reklamní kampaně mají oproti SEO výhodu ve flexibilitě reklamy a možnostech zacílení. Změna obsahu PPC reklamy se projeví v krátkém čase. Je možné zacílení reklamy na vzorek lidí dle oblasti nebo zájmů. Zaplacené fulltextové reklamy se zobrazují před neplacenými…
Návštěvnost z PPC objektů marketingu samozřejmě trvá po dobu, kdy je reklama placena. Výsledky SEO mají jistě dlouhodobější charakter.