Marketing realizovaný podle plánu je nejefektivnější

Marketing realizovaný podle předem stanoveného plánu je efektivnější a finančně méně nákladný oproti náhodně realizovaným marketingovým aktivitám.

 

Řada majitelů a vedoucích pracovníků malých firem žije v domnění, že marketingový plán je dobrý pouze pro velké společnosti a pro malé firmy není potřebný. Důležité je si uvědomit, že marketing řeší každá firma včetně drobného živnostníka. Každý porovnává své produkty s konkurencí, volí optimální cenu a nabízí své služby a produkty zákazníkům.

Sestavní marketingového plánu potřebuje svůj čas a základní znalosti. Ideálním termínem na sestavení marketingového plánu na následující rok je listopad. Lze již z větší části vyhodnotit současný rok a plán je připraven dostatečně brzy, aby mohl být realizován od začátku ledna.

Důležité je, aby roční marketingový plán korespondoval s dlouhodobou strategií firmy a aby cíle stanovené na následující rok byly reálné. Je také důležité, aby stanovený cíl byl konkrétní a měřitelný, aby jej bylo možné vyhodnotit.

Před vypracováním ročního marketingového plánu je důležité zpracovat alespoň základní analýzu současného stavu. Stačí si zodpovědět následující základní otázky: Kdo jsou vaši zákazníci? Které produkty z vašeho sortimentu jsou úspěšné a které ne? Jaké jsou vaše prodejní výsledky a trendy?

Při svých analýzách najděte své výhody, které vás odlišují od konkurence.

Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.

Je samozřejmé, že marketingový plán musí odpovídat rozpočtu firmy určeného na marketing. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.

Přestože marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, jeho sestavení má určité zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingovy-plan/

http://aneri.cz/cs/aktualne/

http://aneri.cz/cs/aktualne/marketing-realizovany-podle-planu-je-nejefektivnejsi/

Podnikejte profesionálně se službou virtuální kancelář

Nepřeberné množství článků rozebírajících tématiku virtuálního sídla firmy, též známého jako virtuální kancelář je možné najít na internetu. V tomto článku si přiblížíme některé z nich, které rozebírají tuto tématiku z hlediska prestiže umístění sídla, rychlosti vyhotovení, možných výhod a celkového administrativního zázemí a pomoci při realizaci.

Elegantní prostory pro vaše jednání

V článcích se například dozvíte, že si můžete navrhnout vlastní virtuální kancelář. Pakliže máte na virtuální kancelář zcela jiné nároky, v podání firmy Profi-kancelář s.r.o. to dozajista není problém. Stačí si s pomocí praktického konfigurátoru navolit, o jaké úkony stojíte, včetně těch administračních, marketingových či účetních. Výsledkem vám bude balíček služeb šitý přímo na míru. Neplaťte za předražené fyzické prostory v centru hlavní metropole a přitom se neochuzujte o lukrativní situování své virtuální kanceláře. Vystupujte jako zkušení profesionálové, avšak s minimálními náklady na provoz. Volte řešení, které se jednoznačně vyplatí.

Více čtěte v článcích s tématikou virtuální kanceláře v Praze níže:

Také se budete moci dočíst, že společnost Profi-kancelář navíc kromě základní služby virtuální kancelář v Praze zajišťuje též asistenční, administrativní, účetní a marketingový servis přesně podle přání klientů. Na jednom místě tak máte flexibilní kanceláře i odborné pracovníky, kteří jsou vám k dispozici dle aktuálních požadavků vašeho podnikání.

Pokud stále přemýšlíte a váháte o využití služeb virtuální kanceláře doporučujeme těchto pár článků přečíst a načerpat z nich inspiraci a pomoc pro vaše podnikání.

Chcete mít prestižní sídlo firmy v Praze?

Chcete-li založit novou společnost, nebo koupit již fungující a zaregistrovanou firmu, tak je vhodné využít pro spolupráci partnera, který vám díky svým zkušenostem, odborným znalostem a širokému portfoliu nabídek zajistí vše, co potřebujete.

Jedním z kvalitních specializovaných poskytovatelů je Profi-kancelář, která svými službami pokryje široké požadavky klientů, včetně umístění nově založené firmy do virtuálního sídla v Praze.

Podnikejte s novou s.r.o.

Nejobvyklejší formou podnikání v ČR je společnost s ručením omezeným. Pokud se rozhodnete pro společnost s.r.o. a svěříte všechny nezbytné úkony Profi-kanceláři, vyhnete se mnoha starostem i rizikům a ušetříte čas, který můžete věnovat rozjezdu podnikání, navázání obchodních kontaktů, popřípadě nakupování materiálu. Profi-kancelář vám po osobní konzultaci zajistí i sídlo firmy v Praze, připraví všechny potřebné dokumenty a vyjedná termín u notáře, zajistí živnost, registraci na obchodním rejstříku, u finančního úřadu a v neposlední řadě i zákaznické linky a vybavení kanceláře včetně IT. Novou firmu tak můžete mít do dvou týdnů a ihned se věnovat novému podnikání.

Virtuální sídlo firmy v Praze

Velmi žádanou službou, kterou tato firma už dlouhá léta nabízí, je virtuální sídlo firmy Praha. Na výběr máte kanceláře ve třech variantách. Výhodou pro vás je vlastní nastavení ceny a služeb kanceláře. Dle vlastního uvážení se rozhodněte, jaký typ pro vaši firmu bude dostačující a jaké funkce využijete.

Sídlo firmy a virtuální kanceláře je také nepostradatelnou součástí vašeho podnikání. Umístěním sídla k této společnosti tak ušetříte peníze, čas i starosti. Za provozní náklady také ušetříte. Na jednání vám budou k dispozici prostory i s obsluhou. Vy se tak budete moct plně soustředit na budování vaší společnosti.

Veškeré další informace se dozvíte na webu firmy Profi-kancelář (zde), případně na bezplatné lince 800 880 110.

EET není pouze nákup pokladního zařízení

Před spuštěním elektronické evidence tržeb si musí všichni podnikatelé zajistit zařízení, software (např. „chytrá pokladna miniPOS“) a připojení k internetu, tak aby mohli odesílat na finanční správu datové zprávy o přijatých tržbách a přijímat zpět fiskální identifikační kódy a zákazníkům tisknout účtenky.

Další povinností je, vyžádat si autentizační údaje na Finančním úřadu. To lze provést osobně na kterékoli pobočce nebo prostřednictvím datové schránky. I tento krok je nutno řešit včas. Každý si lehce spočítá, že pokud ti, kterých se první vlna EET týká (je jich přes 40.000) odloží vyžádání autentizačních údajů až na druhou polovinu listopadu, určitě se frontám na Finančním úřadu nevyhnou.

Obdržené autentizační údaje podnikatel použije k přihlášení na portál www.daneelektronicky.cz. Zde zaregistruje všechny své provozovny. Pro každou provozovnu bude vygenerován takzvaný certifikát. Jakmile podnikatelé certifikát stáhnou do svého uložiště, musí jej přenést do pokladního systému.

Pak už stačí pouze 1. prosince vše aktivovat a označit provozovnu viditelným textem: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Pokud podnikatelé budou vše, co se týká zavedení EET, řešit včas a s rozvahou, nebudou muset utrácet za potřebná zařízení vysoké finanční částky a celý proces zvládnou v klidu a bezu stresu.

https://www.minipos.cz/#/domu

https://www.minipos.cz/eet-neni-pouze-nakup-pokladniho-zarizeni/