Význam SWOT analýzy

Součástí každého podnikání je důležité mít přehled, jak na tom firma v danou dobu je, jakou naději na úspěch má připravovaný projekt, případně jakým směrem by se firma ve své činnosti měla ubírat. Řešením je provedení SWOT analýzy.

 

SWOT analýza je základním marketingovým nástrojem, pomocí kterého lze včas identifikovat možné příležitosti a hrozby, umožňuje včas realizovat strategická rozhodnutí a je důležitým podkladem pro další vývoj firmy či projektu.

SWOT je zkratka anglických slov Strengths (Silné stránky) = S, Weaknesses (Slabé stránky) = W, Opportunities (Příležitosti) = O,Threats (Hrozby) = T.

Vnitřní prostředí identifikuje silné a slabé stránky, které firma sama může ovlivnit. Vnější prostředí identifikuje příležitosti a hrozby, které firma nemůže ovlivnit. Správně sestavená SWOT analýza je důležitým nástrojem, který firmě umožňuje a usnadňuje strategická rozhodnutí. Aby měla SWOT analýza očekávaný význam, musí být odpovědně sestavena a využita pro následná marketingová rozhodnutí.

Pro firmy je výhodné, pokud si nechají zpracovat SWOT analýzu u nezávislé marketingové agentury, která má bohaté zkušenosti a není ovlivněna profesní slepotou. Mezi firmy s mnohaletými zkušenostmi v oblasti marketingového poradenství a analýz patří například společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://aneri.cz/cs/aktualne/vyznam-swot-analyzy/

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/marketingovy-plan/

http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingove-pruzkumy

Zkušenosti a recenze HELIOS Green, HELIOS Orange a SAP

Profesionální ICT řešení jsou v současnosti naprostou nezbytností pro fungování menších i větších organizací, společností a veřejné správy. Moderní ERP systémy pokrývající nejrůznější oblasti od samotného řízení firmy, až po finanční a ekonomickou správu.

Výběr je v tomto směru jistě bohatý. Záležet bude vždy na tom, jaké máte požadavky a co mají přinášet tyto informační systémy. Přínosem vám mohou být například HELIOS Green zkušenosti mnohých spokojených uživatelů, včetně těch využívajících provedení HELIOS Orange.

Informační systémy HELIOS

Toto dlouhodobě ověřené a nejprodávanější enterprise řešení na trhu má několik verzí a doplňkových balíčků, s nimiž získáte hlavně funkčnost, přehlednost a vyšší efektivitu práce.

Vždyť i o tom vypovídají HELIOS Orange zkušenosti zákazníků, jichž jsou stovky. Tento propracovaný ERP systém dokáže pokrýt následující segmenty.

  • Řízení společnosti
  • Lidské zdroje
  • Obchod a marketing
  • Výroba
  • Finance a jiné

Oborová řešení šitá na míru s možností customizace a s podporou všech mezinárodních účetních standardů. HELIOS Orange a jeho další modifikace jsou navíc propojitelné s libovolným softwarem, takže vznikají návaznosti přinášející úsporu času, peněz a pracovní síly.

Jaký je lídr podnikových aplikací?

Jestliže chcete procesy ve své společnosti či instituci řešit komplexně, inovativně a působit na neustálý rozvoj, možná vám napoví také SAP zkušenosti klientů. Konzultace od specialistů zaměřujících se právě na tento špičkový systém, jež lze označit za současnou technologickou revoluci.

Aplikujte do své firmy moderní a novodobé řešení, se kterým docílíte požadovaných výsledků. Využijte pomoci při výběru podnikového systému z pohledu ICT technologií plnohodnotně naplňujícího všechny vaše požadavky. Jděte s dobou a okuste přínos unikátních platforem a technologií.

Virtuální umístění sídla v Praze

V minulosti se podnikatelé orientovali především na vlastní živnost. Kdežto v současné době je zvýšený zájem o podnikání formou právnické osoby – například společnosti s ručením omezeným. Nicméně se založením právnické osoby je spojeno více administrativní činnosti. Jednou z povinností je mít sídlo společnosti a kanceláře. A právě na sídlo firmy se podíváme v následujících řádcích podrobněji.

Byznys je výrazně ovlivněn maličkostmi, jako je například adresa kanceláře. Spousta právnických osob přesunuje své podnikání do hlavní metropole, kde se snaží získat sídlo firmy na lukrativní adrese. Důvod je jasný. Pokud potenciální obchodní partner či významný klient uvidí na vizitce sídlo kanceláře v centru Prahy, udělá si o společnosti velmi dobrou vizi. A řekněte sami. Dali byste přednost firmě v zapadlé obci, nebo firmě v exkluzivní pražské čtvrti?

Jak virtuální sídlo firmy vlastně funguje?

Jedná se vlastně o pronájem sdílených kancelářských prostor, který vás vyjde na několik stovek měsíčně. Za tuto neuvěřitelnou cenu získáte plně vybavené sídlo firmy na prestižní pražské adrese, jehož součástí jsou další doplňkové služby (vedení účetnictví, zpracování daňového přiznání, marketingová podpora apod.). Tato služba je zcela bezpečná a určena všem moderním podnikatelům, jež chtějí zvýšit prestiž své firmy a snížit náklady s podnikáním spojené.

Kde získat nové sídlo firmy Praha?

Máte-li zájem o skutečně lukrativní situování svého budoucího sídla firmy a s ním spojené služby, oslovte společnost Profi-kancelář s.r.o., která je profesionálem v oboru a přináší vám i mnohé věci navíc, ať už jde o účetní nebo právní servis.

Vydejte se cestou garance kvality, kterou vám předkládá pouze tento subjekt. Uvidíte sami, co s vašimi potenciálními klienty udělá nové sídlo firmy Praha, jež pro vás bude jen velkým přínosem.

Spoločný stánok ZCHFP SR na veľtrhu CONECO – RACIOENERGIA 2017

Tohtoročná spoločná účasť firiem Zväzu chemického a farmaceutického priemyslu Slovenskej republiky (ZCHFP SR) na veľtrhu CONECO – RACIOENERGIA 2017, v dňoch 22. – 25. marca 2017 v Bratislavskej Inchebe, sa opäť ukázala ako úspešná. O spoločný stánok bol medzi návštevníkmi záujem a zúčastneným firmám priniesol značné úspory za výstavnú plochu. Ponuku ZCHFP SR na spoločnú účasť využili traja členovia – CHEMOLAK a. s., Smolenice, SLOVLAK Košeca, a. s., Košeca a FORTISCHEM, a. s., Nováky. Informovala o tom generálna sekretárka ZCHFP SR Ing. Silvia Surová.

 

,,Tento rok môžeme zhodnotiť ako úspešné pokračovanie ročníka 2016, kedy na pôde ZCHFP SR skrsla myšlienka vyskúšať po niekoľkoročnej prestávke účasť na veľtrhu. V záujme zníženia ceny na jednotku výstavnej plochy a na jednu zúčastnenú firmu, sa rozhodol zväz pre účasť formou spoločného stánku pod hlavičkou ZCHFP SR. Veľtrh CONECO bol v minulosti výkladnou skriňou nielen slovenského, ale i stredoeurópskeho stavebníctva a aj v súčasnosti enormným záujmom verejnosti presviedča o opodstatnenosti. Možností prezentovať sa nie je nikdy dosť a každá  príležitosť je dobrá. Efektivitu účasti na veľtrhu si musí každá z uvedených spoločností vyhodnotiť sama. Z pohľadu členov sekretariátu ZCHFP SR, ktorí sa zúčastnili veľtrhu, možno však účasť formou spoločného stánku hodnotiť pozitívne. Svedčí o tom vysoká návštevnosť veľtrhu,“ konštatovala S. Surová.

 

Dodala, že podľa názoru ZCHFP SR za dôvodom vysokej návštevnosti a záujmu o veľtrh môžu byť tieto faktory:

  • Na veľtrhu sú zástupcovia – špecialisti výrobcov, ktorí sú schopní odpovedať na konkrétne otázky návštevníkov veľtrhu – potenciálnych zákazníkov a tu je osobný kontakt nenahraditeľný
  • Priaznivý hospodársky vývoj sprevádzaný nárastom zárobkov
  • Prvé resp. nové bývanie si zakladajú silné ročníky mladých ľudí narodených v 80-tych rokoch minulého storočia (ľudia vo veku okolo 30 rokov)

 

Na ponuku ZCHFP SR zúčastniť sa spoločne veľtrhu CONECO – RACIOENERGIA 2017 zareagovali 3 členské organizácie:

  • CHEMOLAK a.s., Smolenice, spoločnosť prezentovala sortiment farieb, lakov a pomocných prípravkov na minerálne, drevené a kovové súčasti priemyselných stavieb a obytných domov,
  • SLOVLAK Košeca, a.s., Košeca, spoločnosť prezentovala sortiment farieb a lakov na minerálne, drevené a kovové súčasti priemyselných stavieb a obytných domov,
  • FORTISCHEM, a.s., Nováky , spoločnosť prezentovala PVC profily na výrobu okien a dverí a fasádny obkladový systém.