Velmi úspěšné články o virtuální kanceláři v Praze

Nepřeberné množství článků na internetu rozebírají službu virtuální kancelář v Praze. Dočíst se například můžete o zákonných požadavcích na sídlo společnosti a službách jednotlivých firem nabízejících tyto služby. V tomto článku vám přiblížíme virtuální kancelář a také poukážeme na zajímavé články na internetu. Bude to přínosné pro všechny podnikatele uvažující o zřízení virtuální kanceláře v Praze.

Služby virtuální kanceláře

Přečtěte si například o tom, že služby virtuální kanceláře v Praze zahrnují všechny činnosti, které běžně vykonávají kanceláře – přeposílání a příjem pošty, avízo o došlé poště e-mailem, příjem telefonních hovorů, předávání vzkazů a dokonce krátkodobý pronájem kanceláří a zasedací místnosti. Virtuální kanceláře nabízí spousta společností a vy se v článku dozvíte, kdo je jedním z prvních poskytovatelů virtuální kanceláře v Praze.

Virtuální kancelář Praha – vybrané články:

Co je GDPR?

O GDPR (General Data Protection Regulation – obecné nařízení o ochraně osobních údajů) se mluví dlouho. Jedná se o novou legislativu EU, která si klade za cíl zvýšit ochranu osobních dat. Schválena byla už v dubnu roku 2016 a vešla v platnost přesně 25. 5. 2018. Jste na GDPR nařízení již připraveni?

Co je potřeba změnit?

Nenechte se vyděsit, spoustu věcí, o nichž GDPR nařízení mluví, už nejspíš děláte. Mnoho jich je ale nových. Asi nejdůležitější změnou je, že lidé musí mít přístup k informacím, které o nich uchováváte, a mohou kdykoliv požádat, abyste je uchovávat přestali, když už k tomu není žádný důvod. Zajímavostí je nutnost nahlásit každé odcizení údajů nejpozději do 72 hodin, a to jak Úřadu pro ochranu osobních údajů, tak majitelům těchto informací. Díky tomu už se nebude stávat, že se o odcizení dat dozvíme s několika ročním zpožděním, jako tomu bylo například u Yahoo.

Využijte GDPR auditu od certifikované osoby

Ne každý má po ruce nebo ve své firmě specializovaného právníka na tuto problematiku, aby mu pomohl popasovat se s nařízením GDPR. Pakliže k takovým lidem patříte i vy sami, nezoufejte, protože máte příležitost upotřebit odborných konzultací s externími specialisty. Ti vám mohou nabídnout široké portfolio služeb:

  • GDPR datový audit,
  • audit kodexu,
  • kompletní GDPR audit.

Dozvíte se vše potřebné a naučíte se pracovat s osobními údaji jako s celkem. K tomu lze samozřejmě využít i speciálních IT systému, jejichž pořízení a zavádění vás pravděpodobně nemine.

Nepodceňujte důležitost GDPR nařízení, protože jakékoliv vyhýbání se této povinnosti po 25. květnu 2018 bude spojeno se sankčními pokutami. Ba co více, nedodržování a zanedbání ochrany osobních údajů se může stát dokonce i trestným činem. Připravte se na nařízení Evropského parlamentu a Rady o ochraně fyzických osob.

Rychlé založení sro

Společnost s ručením omezeným. To je cíl mnoha živnostníků, kteří chtějí svému podnikání dodat určitou váhu a povznést ho na vyšší úroveň. Chcete-li dosáhnout také tohoto cíle, nemáte však praktické zkušenosti s tímto oborem, volte založení sro na klíč. Služba zajišťovaná dlouholetými profesionály, jež vám během několika dní předají živnostenský list, výpis z obchodního rejstříku a osvědčení o registraci na finančním úřadu. Všechny náležitosti opravňující vás stát se novým majitelem či majitelkou nové sro.

Co potřebuje klient k založení sro na klíč?

V případě, že je třeba založit sro na míru, předá klient plnou moc právníkovi z Profi-kanceláře, a ten za něj vyřídí veškeré kroky, které jsou potřebné pro založení sro. Otázky odbornosti u vázaných a koncesovaných živností, zápisu firmy, kde figurují cizí státní příslušníci, DPH atd. zase zodpoví další specialista Profi-kanceláře. Notář může zodpovědět případné otázky k formulaci společenské smlouvy – notářského zápisu. Máme tedy všechny potřebné specialisty na jednom místě a klientovi ušetříme mnoho času.

Jak dlouho trvá založení sro na míru?

S Profi-kanceláří trvá celý proces založení sro do 10 dní, po těchto deseti dnech klient získává živnostenský list, osvědčení o registraci na finančním úřadu a výpis z obchodního rejstříku.

Expresní založení sro

Během podnikání může nastat situace, která si jednoduše žádá rychlejší zpracování celého procesu založení sro. V takovém případě je tu expresní varianta navýšená o mírný poplatek. Novou společnost však budete vlastnit do pěti dnů. V ceně takové služby je kompletní servis, od prvotní konzultace až po vyřizování všech povinností na úřadech. A výsledek? Založení sro s délkou založení do pěti dní.

Posledné 26. kolo z pilotného projektu Zelená domácnostiam štartuje onedlho

Posledné tohtoročné milióny EUR na tepelné zariadenia potešia príjemcov

 

Posledné kolo projektu Zelená domácnostiam v tomto roku, v celkovom poradí už 26.,vyhlásila Slovenská inovačná a energetická agentúra (SIEA) na utorok 7. augusta 2018 o 15.00 hod. Ide o mimoriadne kolo navyše oproti pôvodným plánom, v ktorom sa budú rozdeľovať prostriedky z nevyužitých poukážok z predchádzajúcich kôl. Týka sa iba domácností mimo Bratislavského kraja, ktoré si chcú inštalovať zariadenia na výrobu tepla  (slnečné kolektory, tepelné čerpadlá a kotly ma biomasu).

Alfréd Gottas, riaditeľ najväčšieho domáceho výrobcu slnečných kolektorov, firmy  THERMO|SOLAR Žiar, s. r. o. upozorňuje: ,,Vzhľadom na ukončenie úvodného projektu a prestávku, ktorá bude nasledovať, by sa mali prihlásiť iba tí záujemcovia, ktorí sú si istí, že stihnú poukážky využiť. Inak nevyužité a vyčlenené prostriedky pre posledné kolo s najväčšou pravdepodobnosťou prepadnú. Na budúci rok by mala Zelená domácnostiam pokračovať, ale už s novými prostriedkami. Zámer nového projektu s celkovým rozpočtom 48 miliónov EUR bol schválený. V rámci projektu by mohlo byť do roku 2023 podporených ďalších 25-tisíc inštalácií v domácnostiach mimo Bratislavského samosprávneho kraja. Pre úspešnú realizáciu zariadení na OZE v tohtoročnom poslednom kole je preto dôležité mať ešte pred jeho spustením vybrané zariadenie a inštalačnú firmu, ktorá ho stihne v trojmesačnej lehote aj nainštalovať. Nepodceňujte túto skutočnosť, v lete solárna sezóna vrcholí a voľných kapacít spoľahlivých serióznych firiem nie je až tak veľa. Pre podporu OZE je dôležité, aby sa naozaj minuli všetky peniaze, ktoré sú k dispozícii. Čiže prihlasovať by sa mali iba tí, čo poukážky skutočne využijú.“

Ďalej zdôrazňuje, že čiastka vyčlenená pre 26. kolo bude závisieť od toho, koľko prostriedkov zostane nevyužitých z už vydaných poukážok. Termín rezervácie poukážok platí do 6. septembra 2018 a podanie žiadosti o preplatenie sa musí stihnúť do 7. novembra 2018.

Na úskalia posledného kola upozornila aj SIEA prostredníctvom vedúceho oddelenia komunikácie Stanislava Jurikoviča: „Napriek tomu, že projekt tento rok končí, naďalej evidujeme vysoký záujem o poukážky. V poslednom kole je mimoriadne dôležité, aby o poukážku požiadali iba domácnosti, ktoré dokážu v spolupráci so zhotoviteľom inštaláciu do 3 mesiacov určite zrealizovať. Tak bude možné využiť čo najviac prostriedkov vyčlenených na pilotný projekt.“

Podľa údajov SIEA doteraz bolo v rámci pilotného projektu preplatených 13 795 poukážok v celkovej hodnote viac ako 30,5 milióna EUR. Vydaných je 2 750 ďalších poukážok v hodnote 6,7 milióna EUR na zariadenia, ktoré sa momentálne inštalujú. Ku koncu roka by malo byť spolu podporených viac ako 18-tisíc inštalácií. Celkový rozpočet pilotného projektu, ktorý je súčasťou Operačného programu Kvalita životného prostredia, je 45 miliónov EUR.

Slnečné kolektory z produkcie THERMO|SOLARU Žiar, s. r. o. patria k najčastejšie inštalovaných zariadeniam na využívanie OZE na Slovensku a túto pozíciu si držia aj počas realizácie programu Zelená domácnostiam. Je to preto, že firma je synonymom kvality, má aj najlepšie parametre ceny a kvality, ale aj životnosti a vynikajúce referencie. Navyše na svoje zariadenia poskytuje záruku až 12 rokov, servis a poradenstvo. Zariadenie z akciovej ponuky s 3 kolektormi TS 300 a 300-litrovým zásobníkom na teplú vodu si môžu zákazníci zaobstarať na kľúč už za cca 4 000 eur. Štát pritom preplatí 1 750 eur (max. 50 % z konečnej ceny s montážou). Pri takmer nulových úrokoch z vkladov v bankách je to najlepšia investícia a bude prinášať úžitok ďalších najmenej 40 rokov. Pri využití poukážok sa tieto zariadenia stávajú nielen ekologickými, ale aj ekonomicky zaujímavými.

 

,,Iba v regióne stredného Slovenska 27 členný tím našich zamestnancov a najbližších inštalačných partnerov zrealizuje v sezóne denne 7 inštalácií a popri tom ešte vybaví každodenne v priemere 36 dopytov. Nie je nutné, aby zákazník vopred poznal všetky parametre a detaily solárnych systémov pri uvažovaní o ich inštalácii. Na to máme odborníkov, aby mu poradili. Veď len pri slnečných kolektoroch má na výber spolu viac ako 300 typov registrovaných slnečných kolektorov. Záujemcom o kolektory poskytujeme kontakty na vhodné firmy z ich regiónu. Tým im šetríme náklady na dopravu a servis a môžu si tiež pozrieť referenčné inštalácie našich partnerov blízko svojho bydliska, alebo sa informovať u doterajších zákazníkov na spokojnosť s montážou a samotným systémom,“ konštatuje A. Gottas.

Zdôrazňuje, že pre úspech pri žiadostiach o poukážky THERMO|SOLAR radí zákazníkom, aby sa obrátili čo najskôr na seriózneho zhotoviteľa, ktorý im poradí, aké zariadenie je pre ich domácnosť najvhodnejšie. ,,Nechajte si vypracovať v predstihu ponuku na mieru. Ak chcete uspieť v konkrétnom kole, mali by ste sa včas pripraviť, mať k dispozícii dobrý počítač a kvalitné pripojenie na sieť, aby ste sa mohli hneď registrovať, keď kolo o 15.00 hod. začne. Spočiatku trvali kolá iba niekoľko minút, zatiaľ posledné 23 hodín. Nespoliehajte sa však na to a začnite včas,“ uzatvára A. Gottas.

Ďalšie informácie sú na www.thermosolar.sk alebo na tel.: +421-45-601 6080