Knowledge management

Knowledge management

Již za několik dní, konkrétně 25. a 26. listopadu, se v Brně uskuteční další z  konferencí pořádaných vzdělávací agenturou Motiv P. Na zajímavý program konference láká už její motto: Kdyby firmy věděly, co všechno ví aneb o knowledge managementu ze všech stran.
Proč by se měli firemní manažeři této konference zúčastnit? Odpověď je vcelku jednoduchá. Fungující
 knowledge management totiž představuje zřetelnou konkurenční výhodu. Zabývá se především, jak využít znalosti, které už v organizaci jsou. Leckdy jsou totiž do organizace dováženy přes drahé vzdělávání znalosti a dovednosti, které již ve firmě jsou. Jenže se to neví. Předávání odborných znalostí a zkušeností při odchodu klíčových pracovníků či nástupu nových je totiž často firemní Achillovou patou. Stejně jako využívání všech informací, které ve firmě jsou.
Program
 konference, již bude moderovat známý psycholog a propagátor nových efektivních vzdělávacích metod dr. František Hroník, je velmi pestrý. Vedle vystoupení řady zástupců úspěšných českých i nadnárodních firem je připravena řada konkrétních případových studií, workshopů. Lze tak nejen získat, ale i předat své zkušenosti s knowledge managementem v různých oblastech ekonomiky.

Chybět nebude ani naprosto praktická a příjemná ukázka úspěšného knowledge managementu v podání kuchařů brněnského hotelu Holiday Inn.
Již dnes je na konferenci přihlášeno 170 účastníků. Na konferenci se můžete přihlásit se slevou 15 % zde (kapacita sálu je omezena, nabízíme posledních 20 volných míst).